Slaskyy Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Noen som har en ekstra guest pass å gi bort? hadde vært greit å være sikker på at pc-en taklet det før jeg kjøper noe. Mottas med stor takk! 9Q45SY48QFJLPXBO8PDT her har du et Takker! Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Hvordan server er populær å norsk guild? Og faction osv:) Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Blir dette spillet virkelig så mye bedre etter lvl 20 som alle sier? Har klatret med til lvl 21, ennå ikke gått inn i et instance side de ser ut som er vanskelige, tar mye tid(1-2 timer) og er enda værre med en pug gruppe. Har testet 1 pvp match og det virker som du slår på fyren i en evighet før noen dør. Questingen er dørgende kjedelig, jeg liker grafikken, men ytelsen er horribel. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg synes det var mest gøy fra 20-50. Både før og etter fanget ikke interessen min helt. Nå kan det jo nevnes at lederen av guilden jeg var med i og fjernet alle spor etter både den og seg selv slik plutselig rett etter jeg ble 50, og at de fleste kompisene mine som spiller det heller velger å være ute og nyte varmen. Forståelig nok. Jeg gir det vel noen flere forsøk mot sensommeren/høsten. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Hvordan server er populær å norsk guild? Og faction osv:) vi trenger folk på Hazzak - PVP (dominion), gå inn på Nox.no og sleng inn en app! (nox er en hel norsk guild) Endret 24. juli 2014 av MrDarkey Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Er det dårlig med aktivitet på Hazzak og blant dominions? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 hva mener du med dårlig aktivitet? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Er det lite med folk på den serveren og på dominionsiden? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 kan ikke si det , illum er det fult av folk og er raids hver gang scorchwing er oppe Lenke til kommentar
boleoleole Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hei, jeg trenger også et guest pass om noen har. Det ser kult ut men hører mange delte meninger så hadde vært bra og testet før jeg kjøper. Og folkens, hvilke karakter gir dere spillet samenlignet med wow/swtor/gw2 og andre mmos. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 http://www.wildstar-online.com/en/news/free-trial-giveaway/ Lenke til kommentar
boleoleole Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Tusen takk, det var raskt svar Sender inn noen søknader. Virker som prøve versoner er fra mandag og varierer fra 4-7 dager. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 tror trial er max lvl 20, så hvis du spiller en del så når du det på dag 1 Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hvordan class er lik Mage i wow? Hvordan path og alt det der er best? Lenke til kommentar
boleoleole Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Rekker jeg 20 levler på en dag er jeg blitt hekta og må kjøpe Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 hm, mest lik mage, hm... må vel si Esper er den eneste "casteren" ambefaler også at du går settler for vendor bot, veldig fint å ha en dispenser du kan selge ting til å reparere, samt kjøpe pots Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Har knapt spilt WoW, så aner ikke hvordan mage er der. Men spellslinger er vel også en caster, strengt tatt. Angående path anbefaler jeg sterkt å finne en du liker å spille som. Rewards er kjekt, men det gjelder for alle paths. Kunne ikke tenkt meg å utforske noe særlig uten Air Brakes. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Hazzak er en veldig aktiv server i EU regionen De andre engelske er ganske low pop. Spiller på dominion ascendancy og den er ganske død på denne faction. Exile er mer aktiv Lenke til kommentar
Alperrin Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) Hvordan server er populær å norsk guild? Og faction osv:) vi trenger folk på Hazzak - PVP (dominion), gå inn på Nox.no og sleng inn en app! (nox er en hel norsk guild) Hei! Har prøvd å registrere brukeren min får ikke noen aktiveringsmail. Har du mulighet til å sjekke om registreringene har gått igjennom? Endret 28. juli 2014 av Alperrin Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Når møtes human og dem småe revfolka på samme zone? Exile det er snakk om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå