Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar

Anbefalte innlegg

Kjøpte spillet i går, men har funnet ut at jeg har for svak maskin + at jeg får minnebugs pga lite ram hele tiden. Er det noen som ønsker min bruker? Flytter da over til din e-mail og din informasjon. Som sagt kjøpt i går så det ligger 29 dager til på subscription. Spør om stusselige 300,-. Send meg gjerne en PM.

Hvis det ikke er lov til å skrive slikt her så beklager jeg meget, men føler det blir for teit å lage en hel annonse for et spill.

Hvorfor kjøpte du ikke spillet noen dager før? Haha, kjøpte det selv i forrigegårs og brukte 500,-. Ja ja.

Btw, har du prøvd å skru ned instillingene til det laveste? Kan hende det funker da. Foressten, kan du poste specsa til maskinen din? Skal flytte på hybel i sommer, og tenkte bare å ta med bærbaren. Den er ganske sterk og klarer minimumskravene, men litt usikker lell. Skal ha med stasjonæren etter sommerkurset, men har nok å drasse med nå. Håper da at bærbaren takler Wildstar :)

Samt jeg kan få spillet for 30 euro ifølge allkeyshop.com så er det en dårlig deal, hah

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet funker ikke hos meg ass. Går greit på low da jeg lager char osv men klikker helt da jeg trykker enter game, da fryser alt :)

Kjører via bootcamp på Macbook Pro Mid 2012, Intel Core i5 2,5ghz, Intel HD Graphics 4000, og 4 GB Ram

Endret av David_1214
Lenke til kommentar

Er det få folk på RP-serveren om dagen? Har spilt i noen timer i Celestion, men chat er helt død? Er ikke engang noen i zone eller advice? Eller er det bare enda en bug? Er nok av dem, dessverre. AMP-skjermen kræsjer hver eneste gang jeg åpner den, lore kræsjer rundt halvparten av tiden, og er sjelden jeg får se Preview av ting. Kjipt. Håper de ordner det snart. Kom jo etter siste patch.

Lenke til kommentar

Jeg ble fort utbrent på dette spillet. Har spilt så mange MMO'er. Wildstar var forfriskende på mange måter, men jeg er ikke noen fan av questing. Gjorde Hycrest Insurrection kanskje tyve ganger og kom meg bare ifra level 15 til 25. Og på 25 fikk jeg da under 10% av level per instance. Tanken min var å få karakterene mine til 15, skaffe dem hus og mount, og så kjøre instances. Men det ser magert ut. Gidder ikke skaffe mer credd før de bumper XP i instances, og kanskje legger til flere.

Lenke til kommentar

Hvorfor gidder folk som ikke er fan av quests å spille et quest-basert spill? Aldri skjønt det der... :hmm:

Det blir feil å si at det er et quest-basert spill. Det er det ikke. Quests eksisterer ene og alene for å male en bakgrunn for spilluniverset. 95%+ av den aktive spilltiden bruker man på dungeons, raids og PVP. Altså sosial spilling. DET er poenget med MMO'er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...