Everket Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Haha herregud fleskelars, for noen innlegg du har hatt! Du kommer med en hel hau av påstander uten å bakke de opp, og et hallfrekt spørsmål om hvordan spillet er for noen dager siden. Nå er det plutselig søppel uten du har prøvd det? Eller i såfall kun noen fåtall timer. Jeg må le litt av deg fleskelars, ikke helt heldig med innleggene dine, litt i hytt og pine Selv spiller jeg ikke wildstar vel å merke. Endret 6. juni 2014 av Everket Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Endte Wildstar med å ha alternativ betalingsmetode likevel? Noe med at mennesker med mye tid, men lite penger, kunne selge ressurser til folk med mye penger men med lite tid?Kanskje veldig dårlig formulert, men mener å huske å ha last om noe sånt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Tar gjerne imot et guestpass om noen har et til overs. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Endte Wildstar med å ha alternativ betalingsmetode likevel? Noe med at mennesker med mye tid, men lite penger, kunne selge ressurser til folk med mye penger men med lite tid? Kanskje veldig dårlig formulert, men mener å huske å ha last om noe sånt. Jepp Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Endte Wildstar med å ha alternativ betalingsmetode likevel? Noe med at mennesker med mye tid, men lite penger, kunne selge ressurser til folk med mye penger men med lite tid? Kanskje veldig dårlig formulert, men mener å huske å ha last om noe sånt. Jepp Aha, takk for svar. Har det vært noe indikator hvor mye tid man må investere i for å få nok gull til å kjøpe noke C.R.E.E.D.S ? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Tror nok det avhenger helt av økonomien på serveren, da prisen avhenger av tilbud/etterspørsel. Koster vel 20$ for en C.R.E.D.D (verd 30 dagers spilletid), så det avhenger jo da bare av hvor mye IRL-cash det koster for in-game cash på de forskjellige serverne. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Fungerer ikke PVP for guest accounts? Jeg er på Ravenous-server men står bare "unavailable" når jeg prøver å sette signe opp for practice grounds. Har vært i kø i 110min.... edit: ser ut til at det bare gjelder guest accounts Endret 7. juni 2014 av cs_ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg spiller som medic og er lvl 14 nå. Føler jeg sliter veldig på å lvl opp nå, mobs er vel kanskje lvl 15 og står ofte samlet i en gruppe. Prøver å samle dps gear og har forstått at da er det tech - moxie og brute jeg bør se etter. Har 4.5k HP og akkurat nå føler jeg for å rerolle til en mer dps klasse for dette er et slit uten like. Klarer så vidt å ta 1on1 mobs. Er det sånn at jeg skal se på AP eller SP? Tenker på når jeg lvl min character, vil jo gjøre mer skade om det er mulig.. Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Har du gjort alle questene da? Er selv lvl 15 og ja roter rundt med lvl 12-13 quests Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Questene jeg har er lvl 15 og oppover. Ble lvl 15 nå og er ca 1g ifra en mount, vil ha en ikveld 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Mount ja, er skummelt redd det forsvinner mye gull når jeg får hus men får prøve å holde ut Lenke til kommentar
aloc666 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Guest pass for å prøve kunne jeg godt tenkt meg om noen hadde til overs Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Her 17NVT9022V73WWFMY5QB Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Questene jeg har er lvl 15 og oppover. Ble lvl 15 nå og er ca 1g ifra en mount, vil ha en ikveld Hva koser Mount ? billigste... Lenke til kommentar
koots Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Tror mount med skill ligger på rundt 10g? Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Siste gjestepasset jeg har igjen , førstemann til mølla SLLK40IIUCTW5757ZC2X 1 Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 stjal den jeg fleskelars. takk 1 Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Hvilken server og faction har dere valgt? Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Hvilken server og faction har dere valgt? Ravenous - Exile, faktisk ganske mange nordmenn der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå