Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar

Anbefalte innlegg

Liker den nye UIen, men fikk et stort problem: Hvordan får man bort den quest-greia nederst til høyre? Husker ikke i farten hva den kalles, men mener den svære ruten som dukker opp hele tiden. Fant ikke noe om det i Keybinds, og om jeg trykker den bort spretter den opp likevel hele tiden. Ganske irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vet du ikke før spillet er lansert.

Måten dette regnes ut på er enkelt. Antall dager du har vært pålogget, om så bare i et sekund, gir deg 3 Mystery Boxes som du kan åpne en stk av hver 22.time.
Nullstilling for hva som defineres som en dag er 12 CET.

Dette blir gjort automatisk ved et script, og før vi vet nøyaktig hvor mange dager det blir åpen beta så vet vi ikke hvor mange som er "full" pott. Når det er sagt, så er vi så langt oppe i 13 dager x 3 = 39. I tillegg har vi minimum en til beta weekend, så 42 er det magiske tallet så langt.

Boxene vil du kunne åpne på hvilken som helst karakter du har, men bare en per 22.time per konto. Med andre ord, det vil mest sannsynlig (med en åpen beta regnet for å vare i to uker) ta godt over 2 måneder før du får åpnet samtlige. :)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Det er nok dessverre mye mer som i WoW. Litt dodging osv kreves, men ikke mye.

Litt er en enorm underdrivelse.

Ja, mens man levler så er det ikke så mye man må unngå, men i dungeons og raids er det mer enn nok. For å si det sånn, det å velge AMPs som regenererer dash er ikke en dum ting.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, mens man levler så er det ikke så mye man må unngå, men i dungeons og raids er det mer enn nok. For å si det sånn, det å velge AMPs som regenererer dash er ikke en dum ting.

Ok, takker for oppklaring. Ser ut som om jeg må få fiksa meg en beta key.

Lenke til kommentar

Gjør gjerne det, og om du klarer å komme deg til lvl 20, så ta deg en tur til Stormtalon's Lair. Det er en av de to første dungeonsene i spillet, og den første bossen setter tonen for hva du har i vente framover.

På veteran-versjonen (lvl 50) så er det slik at man gjerne blir two-shotted av slike mekanikker.

Lenke til kommentar

Måten dette regnes ut på er enkelt. Antall dager du har vært pålogget, om så bare i et sekund, gir deg 3 Mystery Boxes som du kan åpne en stk av hver 22.time.

Dette blir gjort automatisk ved et script, og før vi vet nøyaktig hvor mange dager det blir åpen beta så vet vi ikke hvor mange som er "full" pott. Når det er sagt, så er vi så langt oppe i 13 dager x 3 = 39. I tillegg har vi minimum en til beta weekend, så 42 er det magiske tallet så langt.

Boxene vil du kunne åpne på hvilken som helst karakter du har, men bare en per 22.time per konto. Med andre ord, det vil mest sannsynlig (med en åpen beta regnet for å vare i to uker) ta godt over 2 måneder før du får åpnet samtlige. :)

Får man disse boxene etter spillet er lansert, det blir vel en wipe så det er ikke noe vits i å åpne de før den tid?

Lenke til kommentar

Under leveling så har jeg også møtt på mobs som skada meg for rundt 50% hvis jeg stod i telegrafen. Når jeg da angrep to slike samtidig var det om å gjøre å dodge.. :) Så at det kun er litt dodging er bs.

Lenke til kommentar

Under leveling så har jeg også møtt på mobs som skada meg for rundt 50% hvis jeg stod i telegrafen. Når jeg da angrep to slike samtidig var det om å gjøre å dodge.. :) Så at det kun er litt dodging er bs.

Synd, jaja får lete videre da.

Takker for oppklaringene

Lenke til kommentar

Får man disse boxene etter spillet er lansert, det blir vel en wipe så det er ikke noe vits i å åpne de før den tid?

Disse får du ved head-start 31.Mai. Du vil ikke kunne åpne de før den tid :)

Lenke til kommentar

Synd, jaja får lete videre da.

Takker for oppklaringene

Det er langt i fra så ille som det kan høres ut. Wildstar har en nogenlunde bratt læringskurve for spillere som kanskje har blitt vant til at ting er meget enkelt, men for de som anser seg som kompetente (og hvem gjør ikke det) så er det både håndterbart og logiskt.

Wildstar sitt endgame er beinhardt, og spillet må derfor prøve å lære alle opp til et nivå hvor man klarer å håndtere det som blir kastet din vei. Det kan derfor føles litt som rått parti til tider, men man må bare forstå mekanikkene og hva som skal til for å kontre disse, så er man på riktig spor.

Lenke til kommentar

Noen som har en beta key til overs denne helgen? Skulle gjerne hatt en til sambo, hun likte det da hun prøvde min konto for noen uker siden, så hadde vært greit om hun hadde egen konto denne helgen.

Fikk ingen keys selv, til tross for at jeg har signet opp tidligere og pre-ordret:/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...