Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar

Anbefalte innlegg

Hva ER egentlig paths for noe? Skjønner det slik at man får forskjellige quests ettersom hvilken man tar - men er det også alternative metoder å få XP på ute i verden? Bonus XP for utforskning, å drepe ting, scanne osv. ?

Jeg tror du får XP til pathen din, men ikke til deg selv. Mitt inntrykk er at det er for å skape litt ekstra dybde og variert opplevelse ut i fra hvilken path du gjelder. Jeg vet ikke nok om det, men jeg vet det er en action button som er låst til din path, så det kan kanskje virke som man får noen abilities fra det etterhvert.

Det var en god starterguide på TenTon Hammer her en dag hvis noen er interessert: http://www.tentonhammer.com/wildstar-burst/beginners-guide-and-resources

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er litt trist at det ikke skrives mer om dette spillet :)

Spillet er flott. Det er bare de første nivåene som er litt trege. Og de første tre nivåene på skipet er kjempekjedelige... hvertfall når man har gjort dem én gang allerede. Men jo høyere nivå du blir, jo mer tar det av... dette blir nok et spill jeg spiller litt av og på.

Lenke til kommentar

Jeg måtte grave litt, men fant ut av hva man (foreløpig) får i de forskjellige versjonene.

PRE-ORDER / Begge versjoner

Exclusive rocket house
Access to beta weekends
3-day head start
Exclusive housing trophy
In-game storage bag
Pre-order title
Player name reservation

Deluxe:

-Hover Board mount

-En ekstra tittel

-Et kostyme
-Noen color dyes for armor

Jeg går bare for standard versjon. Synes ikke det andre er verdt 15 euro.

Endret av The Credible Hulk
Lenke til kommentar

Har spilt mest engineer, litt medic.

Engineer er (så vidt jeg kan se) rett og slett en slags high-tech utgave av WoW's hunter. Går ann å ha en haug av robot pets samtidig, noe som var fryktelig morro for min del og som er en spillestil jeg virkelig liker. Funker nok ikke for instances, men da er jo ikke det noe vanskeligere enn å bytte 'action sets' (talent specs) ved å trykke på én eller to knapper :)

Medic kom jeg ikke så langt med, men var ingen stor fan av. Han har to elektrosjokkpaddler men som heldigvis har litt range.

Lenke til kommentar

Jeg trodde spellslinger var mage, men det viste seg å være mer ala SWTOR's gunslinger.

Det viser seg at hvilken path man velger har forskjellige passive abilities, og disse kan være svært nyttige, så vær forsiktig med hva du velger.

Soldier har combat supply drop, combat bail, og instant heal (out of combat)
Settler har camp fire, vendor bot, mail bot, ability kiosk og crafting station

Scientist har portaler og summons
Explorer har et par saker for å bremse fall og en lokal portal som kan ta deg tilbake til stedet du satte den

Har også lagt merke til at forskjellige raser faktisk HAR forskjellige quest-områder, men det varierer hvor disse er hen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...