Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en beta weekend hvor jeg kom til lvl 10. Kan jeg fortsette på den i pre-order beta'n?

 

Og når starter pre-order beta'n?

Du kan forsette på din lvl 10 :)

Dato for beta weekends:

Friday, March 21st, 7:00AM PDT through Sunday, March 23rd, 11:59PM PDT

Friday, April 4th, 7:00AM PDT through Sunday, April 6th, 11:59PM PDT

Friday, April 18th, 7:00AM PDT through Sunday, April 20th, 11:59PM PDT

Friday, May 2nd, 7:00AM PDT through Sunday, May 4th, 11:59PM PDT

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da forsvant min lyst til å spille, for å si det rett ut. Ut i fra de klippene jeg har sett, og det jeg har lest, så fikk jeg veldig lyst til å spille Wildstar. Men når man ikke får muligheten til å teste det, med en open beta, så blir jeg veldig skeptisk. Så da blir det nok til at jeg venter til spillet har vært ute en stund, for da å se hva folk syns og hvordan det utvikler seg.

 

Våger ikke å satse pengene mine på noe jeg ikke vet hvordan er.

 

-SP

Lenke til kommentar

Hadde fortsatt satt pris på å "få fingrene" i spillet, før jeg bruker pengene mine på det.

Guild Wars 2 så fantastisk ut på youtube osv. Men det var ikke like kult i virkeligheten.

Det samme gjelder SWTOR. Så jeg har ikke lyst til å bruke penger på noe jeg ikke vet om jeg vil like.

 

-SP

Lenke til kommentar

Da forsvant min lyst til å spille, for å si det rett ut. Ut i fra de klippene jeg har sett, og det jeg har lest, så fikk jeg veldig lyst til å spille Wildstar. Men når man ikke får muligheten til å teste det, med en open beta, så blir jeg veldig skeptisk. Så da blir det nok til at jeg venter til spillet har vært ute en stund, for da å se hva folk syns og hvordan det utvikler seg.

 

Våger ikke å satse pengene mine på noe jeg ikke vet hvordan er.

 

-SP

Slik burde de flest tenkt, liten vits å forhåndsbestille noe du ikke har prøvd.

 

Men det har jo vært en hel hau av beta test helger, jo det har vært "closed" men likevel ekstremt lett å få tak i key. ?!

 

Lenke til kommentar

guta og jente som ikkje veit om dei skal forhandsbestille Wildstar - sjå her!

 

No delar dei ut weekend beta-nøklar både her og der!

 

sjekk ut: http://www.gamer.no/artikler/konkurranse-vi-har-1500-betanokler-til-wildstar/158131

 

woop woop!

 

Flotte greier. :) Jeg tror jeg skal forhåndsbestille, men jeg fikk skaffet en nøkkel i går og skal bruke helga til å bli helt sikker. 3.juni er litt langt unna når man har lyst på et nytt spill NÅ. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...