Laeleiweyn Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Har noen hørt om det gis bort nøkler til denne helga noe sted, før hele pre-order helge-beta-tingen skjer neste helg? Lenke til kommentar
chutzpah Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Har noen hørt om det gis bort nøkler til denne helga noe sted, før hele pre-order helge-beta-tingen skjer neste helg? Er ikke flere beta weekends før pre-order starter. 1 Lenke til kommentar
chutzpah Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg hadde en beta weekend hvor jeg kom til lvl 10. Kan jeg fortsette på den i pre-order beta'n? Og når starter pre-order beta'n? Du kan forsette på din lvl 10 Dato for beta weekends: Friday, March 21st, 7:00AM PDT through Sunday, March 23rd, 11:59PM PDT Friday, April 4th, 7:00AM PDT through Sunday, April 6th, 11:59PM PDT Friday, April 18th, 7:00AM PDT through Sunday, April 20th, 11:59PM PDT Friday, May 2nd, 7:00AM PDT through Sunday, May 4th, 11:59PM PDT 1 Lenke til kommentar
Laeleiweyn Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Takk for svar! Det var synd, hadde håpet på en siste test av diverse før jeg bestemmer meg for å bestille eller ikke. :-/ Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 æsj, fikk ikke testet det ut skikkelig, håpet på at det skulle være en test til jeg også Lenke til kommentar
Behemian Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Da forsvant min lyst til å spille, for å si det rett ut. Ut i fra de klippene jeg har sett, og det jeg har lest, så fikk jeg veldig lyst til å spille Wildstar. Men når man ikke får muligheten til å teste det, med en open beta, så blir jeg veldig skeptisk. Så da blir det nok til at jeg venter til spillet har vært ute en stund, for da å se hva folk syns og hvordan det utvikler seg. Våger ikke å satse pengene mine på noe jeg ikke vet hvordan er. -SP Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Du har jo masse video'er der ute, er mer enn nok til å se. Lenke til kommentar
Behemian Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Hadde fortsatt satt pris på å "få fingrene" i spillet, før jeg bruker pengene mine på det. Guild Wars 2 så fantastisk ut på youtube osv. Men det var ikke like kult i virkeligheten. Det samme gjelder SWTOR. Så jeg har ikke lyst til å bruke penger på noe jeg ikke vet om jeg vil like. -SP Lenke til kommentar
chutzpah Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Tror de har nevnt at de skal ha en open beta rundt en mnd før wildstar releases. 1 Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 De har sagt det blir open beta, men ikke nøyaktig når. Med tanke på at det er beta-weekends hver andre helg, så ser jeg for meg 2 uker med åpen beta på før 3.Juni. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Da forsvant min lyst til å spille, for å si det rett ut. Ut i fra de klippene jeg har sett, og det jeg har lest, så fikk jeg veldig lyst til å spille Wildstar. Men når man ikke får muligheten til å teste det, med en open beta, så blir jeg veldig skeptisk. Så da blir det nok til at jeg venter til spillet har vært ute en stund, for da å se hva folk syns og hvordan det utvikler seg. Våger ikke å satse pengene mine på noe jeg ikke vet hvordan er. -SP Slik burde de flest tenkt, liten vits å forhåndsbestille noe du ikke har prøvd. Men det har jo vært en hel hau av beta test helger, jo det har vært "closed" men likevel ekstremt lett å få tak i key. ?! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Fin video som demonstrerer hvordan den første raidbossen fungerer. Jeg synes i alle fall at den ser veldig morsom ut, noe som lover godt for det videre innholdet som kommer i endgamet: https://www.youtube.com/watch?v=no2K8V1ZhwU Lenke til kommentar
electrosmith Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Fin video som demonstrerer hvordan den første raidbossen fungerer. Jeg synes i alle fall at den ser veldig morsom ut, noe som lover godt for det videre innholdet som kommer i endgamet: https://www.youtube.com/watch?v=no2K8V1ZhwU Zybak har forresten mangen andre gode video (sysnt værtfall eg) om PvP og diverse i Wildstar - verdt å sjekke ut;) Lenke til kommentar
electrosmith Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 guta og jente som ikkje veit om dei skal forhandsbestille Wildstar - sjå her! No delar dei ut weekend beta-nøklar både her og der! sjekk ut: http://www.gamer.no/artikler/konkurranse-vi-har-1500-betanokler-til-wildstar/158131 woop woop! 1 Lenke til kommentar
Laeleiweyn Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 guta og jente som ikkje veit om dei skal forhandsbestille Wildstar - sjå her! No delar dei ut weekend beta-nøklar både her og der! sjekk ut: http://www.gamer.no/artikler/konkurranse-vi-har-1500-betanokler-til-wildstar/158131 woop woop! Flotte greier. Jeg tror jeg skal forhåndsbestille, men jeg fikk skaffet en nøkkel i går og skal bruke helga til å bli helt sikker. 3.juni er litt langt unna når man har lyst på et nytt spill NÅ. Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Fikk betanøkkel for Wildstar ifra Gamer jeg også. Kongefornøyd. Vet hva jeg skal gjøre i helgen hvertfall. Dette blir spennende 1 Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hadde nøkkel til den forrige beta testen.. samme helgen som laptopen bestemte seg for a daue på meg Bleh 1 Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Morsomt spill. God humor, stilig design, action combat. Føles som en oppdatert WoW med Guild Wars II mekanikker. Er ikke helt fortrolig med quest systemet, men det virker som en vanesak. Sliter med at første character er ferdig på start-skipet, men neste sone loader ikke. Oh well, det er derfor man har beta. Lenke til kommentar
Laeleiweyn Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg har visst en nøkkel til overs for denne helga hvis noen vil ha den! Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hva ER egentlig paths for noe? Skjønner det slik at man får forskjellige quests ettersom hvilken man tar - men er det også alternative metoder å få XP på ute i verden? Bonus XP for utforskning, å drepe ting, scanne osv. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå