Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en beta weekend hvor jeg kom til lvl 10. Kan jeg fortsette på den i pre-order beta'n?

Og når starter pre-order beta'n?

Du kan forsette på din lvl 10 :)

Dato for beta weekends:

Friday, March 21st, 7:00AM PDT through Sunday, March 23rd, 11:59PM PDT

Friday, April 4th, 7:00AM PDT through Sunday, April 6th, 11:59PM PDT

Friday, April 18th, 7:00AM PDT through Sunday, April 20th, 11:59PM PDT

Friday, May 2nd, 7:00AM PDT through Sunday, May 4th, 11:59PM PDT

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da forsvant min lyst til å spille, for å si det rett ut. Ut i fra de klippene jeg har sett, og det jeg har lest, så fikk jeg veldig lyst til å spille Wildstar. Men når man ikke får muligheten til å teste det, med en open beta, så blir jeg veldig skeptisk. Så da blir det nok til at jeg venter til spillet har vært ute en stund, for da å se hva folk syns og hvordan det utvikler seg.

Våger ikke å satse pengene mine på noe jeg ikke vet hvordan er.

-SP

Lenke til kommentar

Hadde fortsatt satt pris på å "få fingrene" i spillet, før jeg bruker pengene mine på det.

Guild Wars 2 så fantastisk ut på youtube osv. Men det var ikke like kult i virkeligheten.

Det samme gjelder SWTOR. Så jeg har ikke lyst til å bruke penger på noe jeg ikke vet om jeg vil like.

-SP

Lenke til kommentar

Da forsvant min lyst til å spille, for å si det rett ut. Ut i fra de klippene jeg har sett, og det jeg har lest, så fikk jeg veldig lyst til å spille Wildstar. Men når man ikke får muligheten til å teste det, med en open beta, så blir jeg veldig skeptisk. Så da blir det nok til at jeg venter til spillet har vært ute en stund, for da å se hva folk syns og hvordan det utvikler seg.

Våger ikke å satse pengene mine på noe jeg ikke vet hvordan er.

-SP

Slik burde de flest tenkt, liten vits å forhåndsbestille noe du ikke har prøvd.

Men det har jo vært en hel hau av beta test helger, jo det har vært "closed" men likevel ekstremt lett å få tak i key. ?!

Lenke til kommentar

guta og jente som ikkje veit om dei skal forhandsbestille Wildstar - sjå her!

No delar dei ut weekend beta-nøklar både her og der!

sjekk ut: http://www.gamer.no/artikler/konkurranse-vi-har-1500-betanokler-til-wildstar/158131

woop woop!

Flotte greier. :) Jeg tror jeg skal forhåndsbestille, men jeg fikk skaffet en nøkkel i går og skal bruke helga til å bli helt sikker. 3.juni er litt langt unna når man har lyst på et nytt spill NÅ. :wee:

Lenke til kommentar

Morsomt spill. God humor, stilig design, action combat. Føles som en oppdatert WoW med Guild Wars II mekanikker. Er ikke helt fortrolig med quest systemet, men det virker som en vanesak. Sliter med at første character er ferdig på start-skipet, men neste sone loader ikke. Oh well, det er derfor man har beta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...