xcvbnmollll Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 hei! fant denne 1kroningen fra 1967 her om dagen. lurer på om den er verdt noe i det hele tatt? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Jeg tror det lureste er å prøve å finne en fanatiker eller samler av et slag. De kan betale en del. Jeg vet at banken tar imot gamle mynter mot litt penger, men jeg tror ikke det er mye. Tror ikke banken gir deg noe, med tanke på at den ikke er så veldig gammel. Endret 5. juni 2013 av KinderLinda Lenke til kommentar
as. Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Iflg. http://www.myntogseddel.no/Mynter-Norge/-Argangsmynter-etter-1874/1-KRONE-OLAV-V/Kg-Olav-V-KM-409-1967-0.html, kan du forvente omlag 250,- for den. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Du kan forvente ca. 1 krone for den. Du kan selvsagt ikke forvente å få retail-pris for en slitt 50 år gammel mynt. Myntene de selger hos Mynt og seddel er sannsynligvis mint condition, plassert i ramme eller boks. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg ville tatt vare på den selv. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Det kommer an på kvaliteten. Verdien for de som er linket til over er 0, som er det beste du kan få av vanlige mynter. http://www.myntogseddel.no/kvalitetsvurdering-av-mynter.php Nå er ikke jeg numismatiker (har dog noen spann med eldre mynter liggende bortgjemt, samlet i min barndom), men jeg vil tippe at den der er en 1+ eller 1. Lenke til kommentar
stig29 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hei noen som vet verdien på ett helt sett med mynter fra olympiske leker fra samlerhuset? lurer også på verdien på frimerke samling fra samler huset lillehammer 1994 frimerker pluss postkort. frimerke pluss mynt kong haakon vll frimerke pluss mynt kronprins haakon frimerke pluss myntdronning sonja frimerke pluss myntkong olav v frimerke pluss myntkronprinsesse martha frimerke pluss myntkong harald v frimerke pluss mynt prinsesse ingrid alexandra frimerke pluss mynt prinsesse ingrid alexandra dette er myntbrev fra samlerhuset. 5kr seddel fra 1939 10kr seddel fra 1941 10kr seddel fra 1982 100kr seddel fra 1972 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg har også en slik mynt, bare jeg finner den igjen da 250 kroner i lommen det Lenke til kommentar
Emil00 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 250.- samlett på my ter og sedler i 2-3år nå så har litt peiling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå