AfterGlow Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Nytt Kickstarter-produkt gir en komplett VR-opplevelse.Imponerende tredemølle lar deg «gå» rundt i spill med Oculus Rift Lenke til kommentar
Populært innlegg tabbeber Skrevet 5. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2013 Har visst om den ei stund no, men eg vert meir og meir imponert for kvar gong. Gler meg til den kjem! Då er det berre å gløyme gym, eg skal spele Skyrim! 10 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Dette er jo bare helt drøyt! Spørs om det noen gang blir kjøp, men hadde vært utrolig morro og fått testet dette Er vel i spill som Battlefield osv. dette virkelig kan bringe frem adreanlinet, i tillegg til at man får seg en skikkelig løpeøkt. Endret 5. juni 2013 av Selvin Lenke til kommentar
dbass Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Bare meg, eller så det ut som det var mye latency? Lenke til kommentar
Populært innlegg Mariofrans Skrevet 5. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2013 Blir fett å kunne drite i å dra på joggetur, men heller ta seg intervalløkter fra Whiterun til Windhelm. 12 Lenke til kommentar
hu3cakewalkhu3 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Ja, dette er awesome. Gaming to the next level! Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 pffft... jeg fikk denne ideen for 15 år siden Lenke til kommentar
goooser Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 pffft... jeg fikk denne ideen for 15 år siden Ideen har nok mange hatt, men å gjennomføre det er noe annet 7 Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Skulle da ha skaffet meg et dinosaur spill eller lignende. Fy så jævlig kult det hadde vært å utforsket en dinosaur verden! 1 Lenke til kommentar
Meinang Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) pffft... jeg fikk denne ideen for 15 år siden Det er vel snarere realiseringen av en idé som er imponerende, ikke nødvendigvis ideen i seg selv. Oculus rift er jo imponerende selv om ideen om VR er gammel (1860-tallet i følge wikipedia) Edit: noen som kom meg i forkjøpet mens jeg leste meg opp på VR gitt. Endret 5. juni 2013 av Meinang 3 Lenke til kommentar
Alisonbee Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 #dritkult høres utrolig spennende ut da.. har alltid ønsket at noe lignende skulle bli oppfunnet!! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Så ikke ut som om det var mulig å strafe når man spiller FPS, noe som i mine øyne er essensielt for å ha en god flyt. Men absolutt imponerende, og blir det overkommelig pris så blir det nok kjøpt. Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Så ikke ut som om det var mulig å strafe når man spiller FPS, noe som i mine øyne er essensielt for å ha en god flyt. Men absolutt imponerende, og blir det overkommelig pris så blir det nok kjøpt. Joda, man kan fint strafe på denne rigg'en, er bare "gå" sideveis. Men denne bevegelsen er meget unaturlig i det virkelige liv, så det er nok ikke en bevegelse man gjør like ofte i VR som i vanlige FPS spill. Lenke til kommentar
espenta Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Så ikke ut som om det var mulig å strafe når man spiller FPS, noe som i mine øyne er essensielt for å ha en god flyt. Men absolutt imponerende, og blir det overkommelig pris så blir det nok kjøpt. Du trenger vel ikke strafe når du kan sikte til siden mens du løper fremover? Ellers klarer du vel strafe også, men sannsynligvis ikke like raskt som i dagens FPS-spill ... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Veldig skeptisk til slitasjeskader på en slik. Husker jeg hadde en spillgitar mange år før Guitar Hero slo an. Den fungerte ved å slå et vanlig plekter på en "gummilist". Den gikk i stykker etterhvert, naturlig nok. Synes også det så veldig unaturlig ut hvordan han beveget seg, men absolutt interessant å følge med på. Og den følelsen av å løpe rundt i en virtuell verden med et massivt belte rundt livet er jo ikke lett å få ellers. Blir nok en del blåmerker etter litt ivrige kamper i FPS ja. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Skulle da ha skaffet meg et dinosaur spill eller lignende. Fy så jævlig kult det hadde vært å utforsket en dinosaur verden! http://www.gamer.no/artikler/143580/kan-du-overleve-blant-dinosaurane/ Lenke til kommentar
K3N3V3R7 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 så legger vi til 7.1 virtual surround på trådløst headset som Vengeance 2000 og leap motion for pause meny og annen meny navigering så har vi den ultimate VR. 2 Lenke til kommentar
Labia Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 En eller annen idiot klarer nok å skade seg. Så saksøkes firmaet for tusen millioner og milliarder. Forresten, hvordan klarer en smeitfeit americaner inn i ringen? Og hvordan ligger man på magen? Lenke til kommentar
Mind_block Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 En eller annen idiot klarer nok å skade seg. Så saksøkes firmaet for tusen millioner og milliarder. Forresten, hvordan klarer en smeitfeit americaner inn i ringen? Og hvordan ligger man på magen? Som det sto i artikkelen, kan du ikke veie mer en 130kg. Og en smeitfeit person veier vell gjerne mer enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå