Jan Erik Engan Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hvem der....? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Sjokoladen Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Bra bilete Jan Erik. Likte vr1 best. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Bra bilete Jan Erik. Likte vr1 best. Takker,) Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hei Jan Erik ! Ser du er blitt helt "ekårni" i det siste.... :-)) Har et inntrykk av at disse ekorn-bildene generelt er litt undereksponert. Det kan jo skyldes min skjerm, men jeg får ikke samme inntrykk generelt fra de andre bildene på disse sidene. På dette bildet vil jeg tro at det hvite brystet skulle vært litt lysere. Hva mener du ?? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Hei Jan Erik !Ser du er blitt helt "ekårni" i det siste.... :-))Har et inntrykk av at disse ekorn-bildene generelt er litt undereksponert. Det kan jo skyldes min skjerm, men jeg får ikke samme inntrykk generelt fra de andre bildene på disse sidene.På dette bildet vil jeg tro at det hvite brystet skulle vært litt lysere.Hva mener du ?? Takker..under eksponert 0.3,så tilnærmet likt slik det var av lys på shooten;)Gjort i LR 5beta,og ifølge LR måtte jeg kun legge til litt lys i skyggene,og det var minimalt..så da bør det være nærmest helt riktig eksponert i shooten.Men ser hva du mener,og skal ikke være vanskelig,så kunne sikkert lagt på mer lys...men tenker..hvorfor det når alt stemmer i følge LR? Og så kommer det ann på hvordan man ser bildet på sjermen...noen er lange og får da ett annert lys på sjermen en en person som er kortvokst...prøv med dette..strekk hals og bilde blir lysere..dukk ned og bilde blir mørkere; . ;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg