Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Miste jomfrudommen fort

Anbefalte innlegg

Fungerer dette for gutter og? Bor i nærheten av Oslo, men har dessverre ikke råderett over noe egnet sted, så det må enten bli hos deg eller på hotell e.l.

Hilsen jomfru (20)

Endret av Hiooku
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fungerer dette for gutter og? Bor i nærheten av Oslo, men har dessverre ikke noe egnet sted, så det må enten bli hos deg eller på hotell e.l.

Hilsen jomfru (20)

Noen får vel lage den ofisielle "møt og knull" tråden her inne da, hvor folk kan skrive kort om seg selv og få PM svar fra eventuelle partnere :p

Lenke til kommentar

Fungerer dette for gutter og? Bor i nærheten av Oslo, men har dessverre ikke råderett over noe egnet sted, så det må enten bli hos deg eller på hotell e.l.

Hilsen jomfru (20)

Trur nok ikkje dette fungera for oss gutadn da jenter vanlegvis vassar i tilbod uansett. Men sidan du ikkje er like kravstor som meg, så vil eg tru du er den av oss som får praktisert fyrst. :)

Lenke til kommentar

Trur nok ikkje dette fungera for oss gutadn da jenter vanlegvis vassar i tilbod uansett. Men sidan du ikkje er like kravstor som meg, så vil eg tru du er den av oss som får praktisert fyrst. :)

Det må vel finnes en eller annen som vil gå med på noe slikt. Jeg ser ikke hva man har å tape, bortsett fra tid som kunne vært brukt på noe annet. Det eneste aberet er at man risikerer å møte en person som har andre hensikter enn hva han har gitt uttrykk for

Når det er sagt, så vinner nok du på innsatsvilje.

Endret av Hiooku
Lenke til kommentar

Det må vel finnes en eller annen som vil gå med på noe slikt. Jeg ser ikke hva man har å tape, bortsett fra tid som kunne vært brukt på noe annet. Det eneste aberet er at man risikerer å møte en person som har andre hensikter enn hva han har gitt uttrykk for

Når det er sagt, så vinner nok du på innsatsvilje.

Da trur jeg ikke du har sett innsatsviljen hans: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1517258

Lenke til kommentar

Noen får vel lage den ofisielle "møt og knull" tråden her inne da, hvor folk kan skrive kort om seg selv og få PM svar fra eventuelle partnere :p

Det vil nok fungere langt dårligere for guttene enn for jentene. Staketten sin annonse har vært oppe i rundt et år nå uten positiv respons. Trådstarter fikk fire henvendelser på ei natt. Hvis vi for enkelhets skyld antar at disse er representative, vil ei jente få mer enn 1400 henvendelser før en gutt har fått en eneste.

Lenke til kommentar

Begynner å bli "gammel" nå(se profilen om det er av interesse) og er forsatt jomfru. Er jente så det kan vel ikke være så utrolig vanskelig å miste jomfrudommen? Er ganske tilbakeholden og sliter med sosial angst så lite sosialisering på fritiden er det. Er ikke verdens deiligeste liksom, men er ikke direkte stygg heller. Noen som har tips?

17 er ikke gammelt.Mange som er mye eldre som ikke har hatt seg.

Lenke til kommentar

Skjønner godt at du ikke ønsker å bli "gammel jomfru".

Men tenk litt over dette. Du nevner sosial angst. Er du da egentlig så trygg på folk du ikke kjenner? Hvis du nå da oppsøker noen for å ha sex, tror du at du vil være trygg på vedkommende?

Jeg ser for meg en fadese.

Du burde vente til du finner noen du er trygg på / har god kjemi med.

Mulig jeg tar feil ang. dette altså, jeg bare synser. Men jeg vet litt om sosial angst, og hva slags forhold man da kan få til andre...

• Liker 2
Lenke til kommentar

17 år er jo ikke det verste, men er redd jeg ender opp som jomfru som 20åring(no offence til de som er det).

Jeg måtte smile litt da jeg leste dette. Hvor stor forskjell tror du at det er på å være 20 og 17 år gammel? Du har sikkert begynt på en ny livsfase, altså arbeid eller høyere studier i tillegg til at du har et par eksta erfaringer under beltet, men i hovedsak er du nok akkurat den samme personen når du fyller 20. De tre årene er ikke så mye tid.

Hvorfor det skal være noe galt, eller i det hele tatt unormalt, å være 20 år gammel uten å ha hatt sex, er også en gåte. Er det fordi du tror at andre mennesker (jenter) vil se ned på deg? Når du er 20 år gammel, bør omgangskretsen din være moden nok til ikke å legge seg opp i ditt liv, men enda viktigere, så bør du være moden nok til ikke å bry deg om hva andre mennesker mener om livsførselen din. Du skjønner sikkert at du aldri kan gjøre alle fornøyd uansett, så du må ta hensyn til deg selv.

Jeg kan også fortelle deg at jeg er 20 år gammel og har aldri hatt sex. Det er ikke noe jeg forteller til alle jeg treffer, men det er ingen hemmelighet heller. De som kjenner meg godt, vet det. Jeg har heller ingenting imot å svare sant når andre mennesker spør hvilke seksuelle erfaringer jeg har hatt. Utrolig nok er det aldri noen som peker og ler. Det er ikke noe problem for meg selv og det er tilsynelatende ikke noe problem for noen andre heller, da de er mest opptatt av sine egne sexliv.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Nja er ikke sånn kjempegammelt, men om jeg ikke gjør noe med det så blir jeg fort gammel. Takk for svarene over også forresten!

Ja her har man bevis på hvordan verdenen fungerer.

Her går hun rundt og trur at 17 er en sen alder for og få sitt første ligg.

Viser hvordan press ungdom går med idag.

Jeg var heldigvis oppvokst i en skole med lite elever og ingen mobbing så jeg slipper og tenke sånn.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Halve forumet er mest sannsynlig villig til å hjelpe.

Nå er strengt tatt OVER halvparten av brukerene her gutter, såh.

MEN mer on-topic så tror jeg ikke at trådstarter blir LYKKELIGERE av å ha sex én gang med en person, selv om det vil gi et MIDLERTIDIG selvtillitsboost.

Lav selvtillit er lav tillit til seg selv i status quo -- uansett om status quo er jomfru, nesten jomfru eller sklie.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...