Hiooku Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Fungerer dette for gutter og? Bor i nærheten av Oslo, men har dessverre ikke råderett over noe egnet sted, så det må enten bli hos deg eller på hotell e.l. Hilsen jomfru (20) Endret 7. juni 2013 av Hiooku Lenke til kommentar
Brosstan Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Fungerer dette for gutter og? Bor i nærheten av Oslo, men har dessverre ikke noe egnet sted, så det må enten bli hos deg eller på hotell e.l. Hilsen jomfru (20) Noen får vel lage den ofisielle "møt og knull" tråden her inne da, hvor folk kan skrive kort om seg selv og få PM svar fra eventuelle partnere Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Fungerer dette for gutter og? Bor i nærheten av Oslo, men har dessverre ikke råderett over noe egnet sted, så det må enten bli hos deg eller på hotell e.l. Hilsen jomfru (20) Trur nok ikkje dette fungera for oss gutadn da jenter vanlegvis vassar i tilbod uansett. Men sidan du ikkje er like kravstor som meg, så vil eg tru du er den av oss som får praktisert fyrst. Lenke til kommentar
Hiooku Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Trur nok ikkje dette fungera for oss gutadn da jenter vanlegvis vassar i tilbod uansett. Men sidan du ikkje er like kravstor som meg, så vil eg tru du er den av oss som får praktisert fyrst. Det må vel finnes en eller annen som vil gå med på noe slikt. Jeg ser ikke hva man har å tape, bortsett fra tid som kunne vært brukt på noe annet. Det eneste aberet er at man risikerer å møte en person som har andre hensikter enn hva han har gitt uttrykk for Når det er sagt, så vinner nok du på innsatsvilje. Endret 7. juni 2013 av Hiooku Lenke til kommentar
Brosstan Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Det må vel finnes en eller annen som vil gå med på noe slikt. Jeg ser ikke hva man har å tape, bortsett fra tid som kunne vært brukt på noe annet. Det eneste aberet er at man risikerer å møte en person som har andre hensikter enn hva han har gitt uttrykk for Når det er sagt, så vinner nok du på innsatsvilje. Da trur jeg ikke du har sett innsatsviljen hans: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1517258 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Noen får vel lage den ofisielle "møt og knull" tråden her inne da, hvor folk kan skrive kort om seg selv og få PM svar fra eventuelle partnere Det vil nok fungere langt dårligere for guttene enn for jentene. Staketten sin annonse har vært oppe i rundt et år nå uten positiv respons. Trådstarter fikk fire henvendelser på ei natt. Hvis vi for enkelhets skyld antar at disse er representative, vil ei jente få mer enn 1400 henvendelser før en gutt har fått en eneste. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Tøm, røm og få en sønn tråden. Hvem tar initiativet? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Tøm, røm og få en sønn tråden. Hvem tar initiativet? Det måtte i såfall vera ei jente. Ein slik tråd må også forby innlegg av menn da den elles vil bli oppfylt av innlegg som for dei fleste er "totalt urelevante" Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 En slik tråd er vel unødvendig på dette forumet. Særlig når man har egne nettsider her i Norge mer egnet til akkurat dette formålet. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Begynner å bli "gammel" nå(se profilen om det er av interesse) og er forsatt jomfru. Er jente så det kan vel ikke være så utrolig vanskelig å miste jomfrudommen? Er ganske tilbakeholden og sliter med sosial angst så lite sosialisering på fritiden er det. Er ikke verdens deiligeste liksom, men er ikke direkte stygg heller. Noen som har tips? 17 er ikke gammelt.Mange som er mye eldre som ikke har hatt seg. Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 17 er ikke gammelt.Mange som er mye eldre som ikke har hatt seg. vet, men ønsker ikke å bli en av dem Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Skjønner godt at du ikke ønsker å bli "gammel jomfru". Men tenk litt over dette. Du nevner sosial angst. Er du da egentlig så trygg på folk du ikke kjenner? Hvis du nå da oppsøker noen for å ha sex, tror du at du vil være trygg på vedkommende? Jeg ser for meg en fadese. Du burde vente til du finner noen du er trygg på / har god kjemi med. Mulig jeg tar feil ang. dette altså, jeg bare synser. Men jeg vet litt om sosial angst, og hva slags forhold man da kan få til andre... 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 17 år er jo ikke det verste, men er redd jeg ender opp som jomfru som 20åring(no offence til de som er det). Jeg måtte smile litt da jeg leste dette. Hvor stor forskjell tror du at det er på å være 20 og 17 år gammel? Du har sikkert begynt på en ny livsfase, altså arbeid eller høyere studier i tillegg til at du har et par eksta erfaringer under beltet, men i hovedsak er du nok akkurat den samme personen når du fyller 20. De tre årene er ikke så mye tid. Hvorfor det skal være noe galt, eller i det hele tatt unormalt, å være 20 år gammel uten å ha hatt sex, er også en gåte. Er det fordi du tror at andre mennesker (jenter) vil se ned på deg? Når du er 20 år gammel, bør omgangskretsen din være moden nok til ikke å legge seg opp i ditt liv, men enda viktigere, så bør du være moden nok til ikke å bry deg om hva andre mennesker mener om livsførselen din. Du skjønner sikkert at du aldri kan gjøre alle fornøyd uansett, så du må ta hensyn til deg selv. Jeg kan også fortelle deg at jeg er 20 år gammel og har aldri hatt sex. Det er ikke noe jeg forteller til alle jeg treffer, men det er ingen hemmelighet heller. De som kjenner meg godt, vet det. Jeg har heller ingenting imot å svare sant når andre mennesker spør hvilke seksuelle erfaringer jeg har hatt. Utrolig nok er det aldri noen som peker og ler. Det er ikke noe problem for meg selv og det er tilsynelatende ikke noe problem for noen andre heller, da de er mest opptatt av sine egne sexliv. 7 Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 vet, men ønsker ikke å bli en av dem 17 år er ikke gammel jomfru.Det er ganske vanlig. Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 17 år er ikke gammel jomfru.Det er ganske vanlig. Nja er ikke sånn kjempegammelt, men om jeg ikke gjør noe med det så blir jeg fort gammel. Takk for svarene over også forresten! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Nja er ikke sånn kjempegammelt, men om jeg ikke gjør noe med det så blir jeg fort gammel. Takk for svarene over også forresten! Ja her har man bevis på hvordan verdenen fungerer. Her går hun rundt og trur at 17 er en sen alder for og få sitt første ligg. Viser hvordan press ungdom går med idag. Jeg var heldigvis oppvokst i en skole med lite elever og ingen mobbing så jeg slipper og tenke sånn. Endret 11. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Nja er ikke sånn kjempegammelt, men om jeg ikke gjør noe med det så blir jeg fort gammel. Takk for svarene over også forresten! Du blir ikke gammel fortere hvis du ikke har sex. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 12. juni 2013 Hei TS, Som du ser er mange overrasket over holdningen du har om alder og sexpress og jeg deler oppfatningen om at å bli 20 uten sexerfaring er det siste man behøver bekymre seg over. Slapp av! Min nåværende kjæreste deler mye med deg, så jeg vil gjerne fortelle litt om henne: 17 år gammel jente, jomfru, sosial angst og en veldig begrenset omgangskrets. Alltid følt seg utenfor og ble ofte mobbet. Vgs skulle bli en ny sjanse, men det så ut til å gå i samme retnign som før. Den sommeren spiste hun en dag lunsj med en den nærmeste, men ikke nære venninen og en venn av henne - en gutt. Han flørtet, med henne. For første gang var det hun som fikk oppmerksomhet og ikke venninen. Det var hennes sjanse til gripe erfaringen - og etter noen uker med chat og et par møter, gjorde hun det - hennes første gang. Hun og jeg gikk på samme VGS og jeg møtte fyren et par ganger. Han var en typisk flørtetype som begynte å se seg rundt så snart byttet var fanget. Det tok et par uker før de brøt opp. Et halvt år senere begynte hun og jeg å flørte. Hun var modig, trosset angst og nervøsitet og tok sjansen. Ved slutten av 3. klasse var det vi som lå i sengen. Det var ikke en suksessfull natt, som det selvfølgelig ofte ikke er når to med lite erfaring har sex for første gang. Hun fikk et panikkanfall rett etter sexen - takk å lov at vi var gode venner og jeg ikke bare en "flørtetype". Historien ender godt. Hun går på universitet, har en mye bedre selvsikkerhet og en god vennekrets, mye takket være at hun har vært modig og ikke holdt seg tilbake. For en måned siden feiret vi 3-års jubileum som kjærester. Det viktigste poenget mitt med denne historien er hva hun sa til meg noen uker og noen mer suksessfulle netter sammen senere: "Jeg skulle ønske du var den første." Anonym poster: ed8ba06458252df69bbd9d3ce817e34c 10 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 17 år er ikke gammel jomfru.Det er ganske vanlig. I Sør-Norge er det kanskje vanlig Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Halve forumet er mest sannsynlig villig til å hjelpe. Nå er strengt tatt OVER halvparten av brukerene her gutter, såh. MEN mer on-topic så tror jeg ikke at trådstarter blir LYKKELIGERE av å ha sex én gang med en person, selv om det vil gi et MIDLERTIDIG selvtillitsboost. Lav selvtillit er lav tillit til seg selv i status quo -- uansett om status quo er jomfru, nesten jomfru eller sklie. Endret 15. juni 2013 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg