Realzi Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Haha, har fått 4 i løpet av dagen/natta som tilbydde seg å hjelpe Legg dem ut her XP 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Kun 4? Dere skuffer, diskusjon.no. Trodde det var flere kåte nerder her inne. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg TityBoi Skrevet 5. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2013 Dere apekatter ødelegger jo uansett. Alltid skal dere bedrevitere komme å sabotere. Her hadde jeg pakka kofferten og sjekka tog. Venta bare på nærmere beskrivelse av hvor hun var. Men neeeida! "Tenk nøye gjennom det" FAEN TA DERE !!!! 25 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Dere apekatter ødelegger jo uansett. Alltid skal dere bedrevitere komme å sabotere. Her hadde jeg pakka kofferten og sjekka tog. Venta bare på nærmere beskrivelse av hvor hun var. Men neeeida! "Tenk nøye gjennom det" FAEN TA DERE !!!! Med gangsta bilde og TityBoi som navn så er jeg glad du ikke rakk toget haha neida. 6 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Haha, har fått 4 i løpet av dagen/natta som tilbydde seg å hjelpe Antar det var langt flere som kun var et tastetrykk unna å tilby sin hjelp til en jomfru i nød. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Med gangsta bilde og TityBoi som navn så er jeg glad du ikke rakk toget haha neida. trenger ikke å være frekk. Det ender bare med at jeg må slå inn skallen din med baltreet Endret 5. juni 2013 av TityBoi 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg klarer bare ikke å ta deg seriøs med nick "TityBoi". 9 Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Haha 4 ja, synes det er mer enn nok Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 4 var lite, 400 høres mer riktig ut. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det fine er jo at om du skulle få et innfall hvor du atter en gang MÅ miste møydommen så vet du hvem du skal kontakte. Jeg holder en knapp på Staketten grunnet arbeidet han har lagt ned i tråden som er lenket tidligere her. 8 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Sørgelig utvikling hvis folk må lage forumtråder i håp om å få pult. Endret 6. juni 2013 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Trist er det, men er man desperat så er man desperat. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Er det ikke best at du tar det når en sjanse byr seg naturlig og du er komfortabel isteden for å hoppe inn i et kleint scenario? 1 Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Jo det er kanskje det. Som sagt over så har jeg endret mitt syn på dette litt etter mange av svarene jeg har fått. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jo det er kanskje det. Som sagt over så har jeg endret mitt syn på dette litt etter mange av svarene jeg har fått. Hvordan syn har du nå? Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Hvordan syn har du nå? Tenker bare at jeg kanskje skal tenke meg litt bedre om, og at jeg faktisk fort kan angre selvom det ikke føles sånn ut nå. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Tenker bare at jeg kanskje skal tenke meg litt bedre om, og at jeg faktisk fort kan angre selvom det ikke føles sånn ut nå. Godt valg, mitt forslag er dog at du gjør det når du selv vil - og er klar for det. Lykke til 1 Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Godt valg, mitt forslag er dog at du gjør det når du selv vil - og er klar for det. Lykke til Takk Lenke til kommentar
Brosstan Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Tenker bare at jeg kanskje skal tenke meg litt bedre om, og at jeg faktisk fort kan angre selvom det ikke føles sånn ut nå. Det er nok absolutt det smarteste. Tviler på at ditt beste sex-minne ville blitt den gangen du møtte en random fra internett fordi dere begge ville slippe å ha "jomfru-stempel" på dere. Kan se for meg kleinheten, og at det antageligvis ikke hadde blitt noe sex ut av det siden det værken kommer naturlig (som det ofte gjør når man ligger nært en man har følelser for) eller at en av dere tar tak i situasjonen og leder vei (som er vanlig når en har litt mer erfaring). Om du føler deg klar er det kjempeflott, da er det bare å vente til en situasjon som føles riktig, ikke prøv for hardt, da havner du bare i en situasjon du angrer på i ettertid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg