Lite selvrespekterende Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) borte Endret 6. juni 2013 av Lite selvrespekterende Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Kjære søte deg, hør på meg og gjør det når DU føler deg klar, uten press og påvirkning 5 Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Men jeg føler meg klar Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 "Trodde aldri jeg skulle bli en av dem som virkelig haster sånn med det, men blir så utrolig påvirket av samfunnet og kjenner presset" Nei, du er ikke klar kjære deg. Hadde det ikke vært for presset fra samfunnet så hadde du vel ikke stresset med det? Har du noen venninner du kan snakke med dette om? Og brukernavnet ditt.. Har du det bra ellers? Sliter du psykisk på noen måter? 3 Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Nja, jeg føler meg klar, selvom presset spiller en stor rolle ja. Sliter litt psykisk ja, men føler ikke det er relevant her. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Ok, så lenge du føler deg klar så er jo det det viktigste. Bare ikke gjør noe du kommer til å angre på i ettertid, ok? Jeg er selv jente og har litt mer erfaring enn deg på den fronten, så bare å sende en PM om du lurer på noe. 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Er absolutt ingenting galt med å være 17 og jomfru. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg er en tilbakeholden gutt på 20 år som sliter med sosial angst og forstsatt er jomfru. Skal vi hjelpe hverandre? Anonym poster: 1c82c78c9cda268d423d5058c9db17ee 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Det skulle stå “fortsatt”, forresten. Anonym poster: 1c82c78c9cda268d423d5058c9db17ee Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Dette løser seg av seg selv når du blir 18 og har lov til å gå på puber og enkelte utesteder som ikke har 20-års aldersgrense. Lenke til kommentar
subramanian Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hey vil bare fortelle deg min historie: Jeg var 23!! förste gang jeg hadde sex. Jeg var allerede pä universitetet der det var mye festing og snakk om sex sä presset var pä höyt nivä for ä si det sänn. Jeg fortalte aldri noen at jeg var jomfru (og var kjempe glad for at ingen spurte). Et är tidligere var jeg i et forhold med en fyr som jeg egentlig ikke var interessert i og han prövde seg mange ganger, men jeg er sä glad i dag for at jeg ikke gav etter för jeg var sammen med en jeg var oppriktig glad i (da jeg var 23)! Sex betyr (i hvertfall for meg) sä mye mer enn jeg trodde og bare tanken pä at jeg kunne ha endt opp med ä ha sex med han förste fyren gjör meg i dag fysisk kvalm og jeg kan bare forestille meg hvordan minnene etter det ville ha vert hvis jeg hadde gitt etter (kanskje jeg til og med mätte ha ligget ä tenkt pä han naken hver gang jeg hadde sex senere i livet . Jeg fölte meg ogsä klar fra jeg var ca 18, men vet i dag at jeg egentlig ikke var det i det hele tatt. Seriöööööst forbli jomfru og stolt av det til du möter en du elsker og det föles riktig med. Det hjelper ikke hvor klar du er när ikke situasjonen er riktig! Kan ogsä nevne at jeg har veninner som har hatt mange sexualpartnere og nesten hver gang de treffer en ny eller har one night stands el. helt frivillig, angrer de pä det i ettertid og sliter ganske mye psykisk. Sä hvis du allerede har sosial angst sä bör du väre veldig forsiktig med ä messe up med fölelseslivet ditt. Lykke til 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Staketten Skrevet 5. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2013 Haha, jeg bor i rogaland. Og ha ha, eg bur i Hordaland. Du får snart ei melding, så er det opp til deg. 19 Lenke til kommentar
peachh Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Jeg skjønner det er lett å føle presset, men mitt tips er også, bare vent. Jeg mener ikke nødvendigvis at det må være med en du elsker supermasse første gangen, men det bør vertfall være med noen du kjenner og du stoler på. Ikke med noen du møter over nettet eller på fylla. Og tro meg, det er mange andre på din alder som fortsatt er jomfru. Du har virkelig ingen grunn til å stresse nå. Det handler forresten ikke bare om å føle seg klar. Det er flott at du gjør det, men det betyr ikke at neste steg er å finne en random med en gang. Jeg følte meg klar ganske lenge før min første gang. Men jeg ventet fortsatt litt til, fordi jeg veeet jeg hadde angret hvis jeg hadde gjort det med en stranger. Endret 5. juni 2013 av peachh Lenke til kommentar
Populært innlegg TityBoi Skrevet 5. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg heier på deg Staketten!! 20 Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Hm ja, har kanskje forandret litt mening etter det dere har skrevet også, for kan jo for all del være at jeg angrer når det kommer til stykket. Vet ikke helt om jeg er villig til å møte noen fra nettet engang.. 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Det er betre å tenkje seg om enn å hoppe oppi noko ukomfortabelt. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Du skal ikke bekymre deg om noe trådstarter. ting tar tid. 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) . Endret 5. januar 2016 av Wakarimasen Lenke til kommentar
Populært innlegg dysfunctional Skrevet 5. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2013 Hm ja, har kanskje forandret litt mening etter det dere har skrevet også, for kan jo for all del være at jeg angrer når det kommer til stykket. Vet ikke helt om jeg er villig til å møte noen fra nettet engang.. Så, fortell oss - hvor mange creepy meldinger hadde du i innboksen da du våknet i dag? 11 Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Så, fortell oss - hvor mange creepy meldinger hadde du i innboksen da du våknet i dag? Haha, har fått 4 i løpet av dagen/natta som tilbydde seg å hjelpe Endret 5. juni 2013 av Lite selvrespekterende 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg