Lite selvrespekterende Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Begynner å bli "gammel" nå(se profilen om det er av interesse) og er forsatt jomfru. Er jente så det kan vel ikke være så utrolig vanskelig å miste jomfrudommen? Er ganske tilbakeholden og sliter med sosial angst så lite sosialisering på fritiden er det. Er ikke verdens deiligeste liksom, men er ikke direkte stygg heller. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Populært innlegg w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2013 Her er det en som leter 32 Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Haha, jeg har faktisk lest den tråden, men tror nok ikke jeg tør å møte noen over nettet egentlig. Lenke til kommentar
Populært innlegg dysfunctional Skrevet 5. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2013 Du er født i '96 og du føler du "må" miste jomfrudommen fordi du begynner å bli gammel? What the fuck? Seriøst? Really? Virkelig? Jeg er lamslått. 67 Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Trodde aldri jeg skulle bli en av dem som virkelig haster sånn med det, men blir så utrolig påvirket av samfunnet og kjenner presset. 17 år er jo ikke det verste, men er redd jeg ender opp som jomfru som 20åring(no offence til de som er det). Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Vent til du vil det selv. Det gjorde jeg, fylte 18 ikke lenge etter. De fleste jenter jeg har pratet med dette om, har sagt at de angrer for at de deburte så tidlig, og ga etter for presset. 2 Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Men jeg vil det selv. Tror helt ærlig at jeg ikke kommer til å angre etter en stund. Har gjort ting jeg har angret utrolig mye på en liten stund, men nå tenker jeg at det kunne ikke brydd meg mer for ingen av de konsekvensene som kunne skje ble det ingenting av. Lenke til kommentar
Populært innlegg Hansien Skrevet 5. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2013 Trodde aldri jeg skulle bli en av dem som virkelig haster sånn med det, men blir så utrolig påvirket av samfunnet og kjenner presset. 17 år er jo ikke det verste, men er redd jeg ender opp som jomfru som 20åring(no offence til de som er det). Bedre å være 20 å upult fremfor å være 20 og utpult. 34 Lenke til kommentar
code Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hadde tenkt å skrive: "Hver stolt." Men så kom jeg på at det har jo ingen ting å si, noen er jomfru noen er ikke, same shit. Bare vent til det skjer... Personlig ble jeg alltid mere tiltrukket av jentene som jeg viste var jomfru, ved at dem virket mere "ordentlig". 3 Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg vet at noen liker jomfruer, men er veldig mange som liker mer "uskikkelig" jenter også. Jeg bryr meg egentlig ikke om at jeg kommer til å angre, vil bare få det overstått uansett hvor teit det høres ut. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hvis du bare har lyst til å få det overgjort er det vel ikke akkurat vanskelig å finne en kar som har lyst til å denge litt? Er vel ikke mangel på hormonelle 17-åringer der ute. Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Men hvordan? Har ikke særlig stort nettverk for tiden, og kan ikke akkurat gå rundt på gaten. Har mine grenser jeg og Lenke til kommentar
Populært innlegg BadCat Skrevet 5. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2013 Halve forumet er mest sannsynlig villig til å hjelpe. 23 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Dra på fest, finn en hyggelig kar og spør om han har lyst til å bli med og smøre smultringer. Bare ikke finn den mest awkwarde personen, husk at du kommer sannsynligvis til å huske din første! .... og bruk kondom. Stay safe, kids! 3 Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Som sagt har jeg slitt med angst den siste tiden som gjør jeg har holdt meg mye hjemme på rommet mitt, og mistet de fleste vennene mine. Så å faktisk finne en fest jeg kan gå på er vel det største problemet.. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Gi internett en sjanse. Da kan du bli trygg på personen før du møter dem.. 4 Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Ja, kan jo det, men tror jeg hadde vært livredd for å møte personen første gang og hadde nok vært skikkelig usikker på om personen synes jeg virker som den samme irl liksom.. Men takk for tipset! Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Yessss!! PM til lille jomfru 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Staketten Skrevet 5. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2013 Kva for ein by bur du i? 21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg