Arnesen1 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Hei, finnes det egentlig noen sider man kan laste ned filmer lovlig, uten å måtte bruke ett eget program for å spille av? Netflix, HBO, Viaplay og lignende tjenester er for meg helt uinterresant, da jeg liker å ha filmer og serier lagret. Jeg benytter meg av XBMC og liker å ha filmer og serier sortert og organisert gjennom dette programmet. Jeg har søkt, men jeg klarer ikke finne noen tjeneste som lar meg laste ned filmer lovlig i 1080p oppløsning og med flerkanals lyd. Og som i tillegg lar meg spille de av via XBMC. Er det noen som har forslag? Endret 5. juni 2013 av Arnesen1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Eneste du kan gjøre om du vil følge loven er å kjøpe hardcopy av filmen, for så å rippe den til eget bruk. Tror jeg. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Nei, ikke som jeg vet om. Enkelte filmer selges vel også med en digital kopi på plata tror jeg. Er så lenge siden jeg har hatt noe fysisk, så jeg er ikke sikker. Men kos deg videre i fortiden. Endret 5. juni 2013 av Dr. Mobius Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg har testa den nedlastbare versjonen du får med den fysiske plata. Utrulig tungvindt og måtte rippe ut en versjon som bare kan brukes på PC, en som bare kan brukes på Android, enda en som bare kan brukes på IPhone. osv. osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå