Espen Ørud Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Her tror jeg du kan lære alt om fotografering på rekordtid: http://pikewallis.hooked.no/2013/06/veldig-enkle-fototips/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Tror du har et par ting du skal tenke over før du blir det nyeste foto-orakelet. Rettskriving og formulering først og fremst, men også gode eksempelbilder. Den fremste fuglen har et uskarpt hode i begge bildene, bilde to er undereksponert. Og en viss forståelse for blender er ikke ensbetydende med "alt om fotografering". 3 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Tror trådstarter linket til siden nettopp fordi han syntes den var mangelfull, jeg. 3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Tror trådstarter linket til siden nettopp fordi han syntes den var mangelfull, jeg. Det er jo en form for rekord, brukte ikke mange sekundene på den siden Lenke til kommentar
Arne Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Er dette en del av en serie eller? For ellers var det virkelig rekordtid! 1 Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Tror trådstarter linket til siden nettopp fordi han syntes den var mangelfull, jeg. Man skal ikke se bort fra at Trondster er inne på noe essensielt her.... Jeg vil anse meg selv som en over snittet ivrig fotoentusiast som har hatt foto som hobby siden jeg som 16-åring eksperimenterte med mørkeromsøvelser med tykke ullpledd foran vinduene på gutterommet på 80-tallet. Så jeg anser det som at jeg har fått med meg det viktigste for at jeg skal få gjort fotograferingen jeg ønsker. Imidlertid tror jeg at jeg er vesentlig mer forvirret vedrørende om jeg gjør ting riktig nuh ETTER at jeg leste den artikkelen enn jeg var før jeg leste den... Ha en fortsatt lattermild ettermiddag.... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hehe. Jeg trodde det var du som hadde skrevet det, så tenkte jeg skulle være litt mild i kritikken i tilfelle du hadde dysleksi eller noe... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Likte spesielt at man ganske enkelt tar ISO*3 når man har blendertall*3 og dermed beholder "samme lys styrke". Endret 5. juni 2013 av Trondster Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Likte spesielt at man ganske enkelt tar ISO*3 når man har blendertall*3 og dermed beholder "samme lys styrke". Haha Så ISO100 og blendertall 5.6 gir samme LYSSTYRKE som ISO400 og blendertall 16,8? :D Noen gøyale gullkorn på den siden der ja Endret 5. juni 2013 av IceBlitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå