Gå til innhold

Gode konkuransespill? Gjerne FPS


Anbefalte innlegg

Er leeeeenge siden sist jeg har spilt noen ting som helst. Har et par dager i uka nå som jeg kan bruke til å være litt nerd forran pc'en ;)

 

Hvordan er trøkket i onlinespill for tiden? Har prøvd litt LoL og SC2 som var greit nokk men dette er begge strategispill. Er mest glad i FPS slik som Cs. Syns GO var litt skuffende og uvant men kansje det bare er litt tilvenning som skal til. Er det noen andre FPS spill som er godt egnet til å spille lag mot lag i?

 

5 on 5 i Cs var jo genialt. Her var jo også hver enkelt spiller veldig verdifull.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Battlefield 3? Oppfølgeren Battlefield 4 (originalt som alltid) kommer ut i slutten av oktober. Veldig bra og kompetitivt etter min mening.

 

Har ikke Premium og det virker som om du MÅ ha Premium og alle DLC for å kunne spille BF3 nesten. Syns hit boksene var så trege i Bf3 og det var en del bugs. Håper dette blir fikset i Bf4. Har hatt mye gøy i Bf3 da :D (før premium... ;))

Lenke til kommentar

5 on 5 i Cs var jo genialt. Her var jo også hver enkelt spiller veldig verdifull.

 

CSGO har jo fått matchmaking nå, slik at du kan spille 5on5 med samme system som LoL bruker i sin matchmaking. Et eksempel: Du og 2 kompiser danner et party, og joiner matchmaking, da får dere 2 til på laget, og møter et lag som statistisk sett skal ligge nærme deres skill.

 

har spilt det litt for første gang de siste dagene, ganske artig, men lider litt av samme problem som LoL. Nemlig at hvis en random stikker, kan det være kjett. Men det blir også mange gode matcher ;)

 

Har ikke Premium og det virker som om du MÅ ha Premium og alle DLC for å kunne spille BF3 nesten. Syns hit boksene var så trege i Bf3 og det var en del bugs. Håper dette blir fikset i Bf4. Har hatt mye gøy i Bf3 da :D (før premium... ;))

 

Ja, har du ikke DLCs har alle som har det fordeler over deg. EA kan suge en stor våt en.

Lenke til kommentar

Battlefield 3? Oppfølgeren Battlefield 4 (originalt som alltid) kommer ut i slutten av oktober. Veldig bra og kompetitivt etter min mening.

BF3 er like casual som Modern Warfare 3 når det kommer til spillmekanikker dessverre, det er for mye RNG og for få strategiske muligheter i gameplayet til å kalle det konkurransespill.

 

CS:GO og Shootmania er vel de eneste gode titlene i dag for dette...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

arni90 over her virker til å ha rett.

 

Counter Strike GO og Shootmania er kanskje de fremste FPS spillene for konkuranse. Battlefield 3 går kanskje hvis du har egen server med f.eks 15 vs 15.

 

Hvis vi nå beveger oss over til 3rd person shooters, så prøvde jeg nettopp Ghost Recon Online som virker ganske bra. Der må du bruke cover mye og bevege deg taktisk. Kontrollene er også veldig komfortable og ikke for avansert. Litt tilvenning med cover osv. men garantert et spill jeg vil prøve ut mer! :D

Lenke til kommentar

  • CS 1.6. Fremdeles flere som spiller det enn CSS/GO.
  • Red Orchestra 2/Rising Storm. WW2, ironsight og bulletdrop.
  • Team Fortress 2.
  • Quakelive. Både 1v1 og lagspill(TDM, CTF, Clan Arena).
  • Warsow. Samme som spillet over. Har i tillegg defuse mode(som de_ i CS).

 

Siste tre spill er gratis å spille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

•CS 1.6. Fremdeles flere som spiller det enn CSS/GO.

•Red Orchestra 2/Rising Storm. WW2, ironsight og bulletdrop.

•Team Fortress 2.

•Quakelive. Både 1v1 og lagspill(TDM, CTF, Clan Arena).

•Warsow. Samme som spillet over. Har i tillegg defuse mode(som de_ i CS).

Siste tre spill er gratis å spille.

Gode forslag her. Støtter også Shootmania. Jeg kan også anbefale Tribes: Ascend, som også er gratis å spille (men man kan selvsagt kjøpe ting ingame). Tribes har et større fokus på lagarbeid og å lære seg en bestemt rolle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...