Kfinn Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Trenger trådløs tastatur og mus som rekker opp til ti meter. Har hørt det sagt at Logitech bare garanterer for 2 meter, men klarer mye mer. noen erfaringer? Problemet er at jeg MÅ ha det innen i morgen tidlig... Noen som har noen andre forslag enn Logitech som kan kjøpes i Oslo i dag? (Ok jeg er litt desperat :wink: ) Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Har Logitech selv. Funker fint på 5-6 meter og gjennom murvegg... 10m blir kanskje drøyt... Har ikke prøvd... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 hvorfor skal du ha 10 meter?? holder da å sitte 5-6 meter fra maskinen... :smile: Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 15:31, ilpostino skrev:hvorfor skal du ha 10 meter?? holder da å sitte 5-6 meter fra maskinen...:smile: Greia er at vi skal bruke det på et møterom med prosjektør... da trenger jeg litt å gå på. Lenke til kommentar
2roll Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Det kan gå, men ikke vær for sikker. Mitt eget logitech desktop itouch fungerer normalt opp til 5-6 meter, men ikke utover det. Hva med å få tak i en ps2- eller usb-skjøtekabel slik at du kan få senderen nærmere? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 mitt funker ikke mer enn ca 1 meter, det er sinnsykt irriterende når signalene begynner å bli dårlige. tror det er pga jeg har "elektriske saker" overalt som forstyrrer. I det siste har den ligget på gulvet, og det ser ut som det funker greit nå. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 15:33, Kfinn skrev: Quote: On 2002-02-14 15:31, ilpostino skrev: hvorfor skal du ha 10 meter?? holder da å sitte 5-6 meter fra maskinen... :smile: Greia er at vi skal bruke det på et møterom med prosjektør... da trenger jeg litt å gå på. Kjenner ikke til Cordless Desktop så bra, men kan nye batterier være løsningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå