appelsinbrus Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hekkans irriterende dritt-Windows de har surra til og laga, altså. Jeg sitter her på nettet og bare slækkærn, og så hopper plutselig det der hersens app-panelet opp. Når jeg da setter musepekeren opp i venstre hjørne og prøver å gå tilbake til det jeg holdt på med, får jeg det frem når jeg klikker, men når jeg flytter på musepekeren kommer app-panelet frem igjen. Av og til må jeg klikke både to og tre ganger for å endelig få komme tilbake til det jeg holdt på med. Er det noen magiske bevegelser på paden eller noe jeg har gått glipp av, eller hva i huleste er greia? MAKE IT STOP!! Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Nevnte jeg forresten at nettet på Win 8-maskina er helt utrolig ustabilt, mens my old man's laptop med Vista er stabil som et fjell? Bah.. Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Nevnte jeg forresten at nettet på Win 8-maskina er helt utrolig ustabilt, mens my old man's laptop med Vista er stabil som et fjell? Bah.. hei, appelsinbrus Eg har dessverre ikkje noke forklaring på problemet ditt. Har aldri hatt noke slikt problem med windows 8 på maskinene mine. Men i denne casen så er det pad (men allikavel). Mm du kan jo prøva med å gå tilbake til fabrikkinstillinger på den då evt ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Prøve installer start8 fra stardock. Om jeg ikke husker feil kan du endre på kontrollene for dette (metro).. Sjekk og i din pc sin touchpad driverpakke instillinger om du kan slå av eller manipulere bevegelses kontrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå