Bully! Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor kvinner barberer seg nedentil... altså jeg kan jo skjønne det, det er jo en slags "mote", så det blir jo naturlig... Men selv liker jeg det ikke så godt! Jeg liker kvinner med skikkelig ragg nedentil. Den må være kraftig og sort. Hvis det er dårlig hårvekst er det kanskje like greit å frisere litt, men ellers... Ellers er det fint å fjerne kraftig hårvekst ellers på kroppen (i ansiktet er et must for min del...). Det kan godt være litt hår, det er bare sexy, men ikke "skjegg". Så hvis en eller annen kvinne leser dette, så vit at det finnes i alle fall én mann som digger ufrisert! Trenger ikke være noe "tvang", mener jeg. Ang. øyebryn så syns jeg det er litt rat med de som barberer de og så bruker tusj! Jaja, tøvete innlegg dette. Bare til å overse hehe. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Husk nå at mennesker er forskjellige min gode mand. Selv om du ikke skjønner at kvinner barberer seg nedentil, er det mange på den andre siden som ikke skjønner hvorfor de ikke barberer seg. Viktig med litt mangfold! Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Husk nå at mennesker er forskjellige min gode mand. Selv om du ikke skjønner at kvinner barberer seg nedentil, er det mange på den andre siden som ikke skjønner hvorfor de ikke barberer seg. Viktig med litt mangfold! Aldri ment noe annet, det er kun en uttrykksform! Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Mote har fått naturlig hårvekst (både hos kvinner og menn) til å være noe ekkelt og urenslig. Noe det absolutt ikke er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg