Lovegame Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 210,000km som intervall på bytte av registerreim? Virkelig? Min gamle koseaudi hadde 90k mener jeg, chrysleren jeg kjører nå har 120k. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Tok det opp på VACN forumet, det er vist en ny type reim (Continental Diesel Runner) som holder lengre. Men de skal inspiseres hver 30k etter 90k og det er mulig at den må byttes før. (vedlikehold, bla motorvask VIL jeg TRO at er avgjørende for hvor lenge den holder) Lenke til kommentar
atwater Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Var det hun på Møller bil sa også, at det var en ny type tannreim som holdt lenger og dermed ikke trengtes å skiftes før rundt 210 000 km. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Vil tro det er snakk om opp-til 210k. Hvis bilen har gått over 90k, så burde den nylig vært inspisert og dermed ha 30k til før neste gang den skal bekymres for. Så reg. reim kan du nok leve med en stund til! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Ja, bilen hadde service for 6000 km siden, og da ble det ikke gjort noe med tannreimen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Da har du bilen iallefall 1 år til før den skal ses på på ny Mest sannsynlig har du bilen i flere år før den trengs å bli byttet Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 På min 2.0 TDI ble registerreim byttet etter 6 år, 60.000 km Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Ble kjørt ganske lite, dvs det var nok alderen og ikke bruken som var årsaken til at den ble byttet. I tillegg hadde du nok en mer tradisjonell reg reim kontra CDR som denne bilen har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå