AsusGamer Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Hvor mye kan jeg få for denne pcen jeg skal selge? Hovedkort: ASUS Maximus IV Extreme-Z Prosessor: Intel i7 2600K Prosessor kjøler: Corsair H70 Rev 1 Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 4x4 1866mhz Skjermkort: Zotac GTX 680 med Accelero Twin Turbo II Kjøler Lydkort: ASUS Xonar Phoebus Strømforsyning: Corsair AX 1200 med hvite sleeved kabler, (Følger med røde og originale svarte kabler i tilegg.) Kabinett: NZXT Switch 810 Hvit SSD: Corsair Force GT 120GB SSD: Kingston HyperX 120GB HDD: Western Digital Red 2TB HDD: Seagate Barracuda 1TB Vifter: Noctua NF-F12 PWM 120mm og NZXT vifter Viftestyring: NZXT Sentry MIX DVD: Samsung DVD Writer Lys: 2stk NZXT Hue Endret 4. juni 2013 av AsusGamer Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg ville ikke gitt mer enn 10k. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Spørs om du bor i oslo eller i gokk, men sikkert en 10k er den verdt, kan sikkert få mer og, er bare å prøve seg frem vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå