Gå til innhold

Låst Samsung Galaxy II eller III

Anbefalte innlegg

Heisann, nå i dag var jeg å kameraten min ute en tur. Som vanlig kjedet jeg meg, og fikk lyst til å låse telefonen hans. Trudde det skulle komme opp "Prøv igjen om 5minutter" men Gmail og passord login kom istdenfor.

I det øyblikket fikk jeg svæært panikk når han sa han ikke husket det, og sa at han måtte sende inn på reperasjon, og betale flere hundre kroner. Noe som jeg ikke hadde så veldig lyst til.

Er det andre måter å gjøre dette på?

Endret av ScriptHACK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han kan jo prøve "Glemt passord" til Google-brukeren sin fra pcen eller så kan han gjenopprette til fabrikkstandard (hard reset - Alt på telefonen blir slettet, men minnekortet forblir urørt.):

1. Slå av mobilen

2. Hold inne volum-opp knappen og samtidig som du holder den inne skal du også holde inne power-knappen. Ikke slipp noen av dem før mobilen starter opp. (Prøv med volum-ned hvis det ikke funker med volum-opp)

3. Bruk volumknappene til å navigere til "Factory reset". Trykk kort på power-knappen for å velge.

(FYI, du burde ikke ha smarttelefon hvis du ikke kan huske Gmail/passordet som brukes på den)

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf

Vil gå ut i fra at det kan gå å lage seg ett nytt passord med "glemt passord"-funksjonen i nettleseren. Det vil være det enkleste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...