Vidkun Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Vurderer å kjøpe meg et Windows-nettbrett. Skal først og fremst bare brukes til nett-surfing, men det må være bra nok til å spille Civilication 5. Vurderer Acer Iconia w510 pga batteritid, størrelse, pris og at det ikke har noen bråkende vifter. Noen som vet om det er kraftig nok til å kjøre civ 5? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Mitt tips er å vente til nye Haswell CPU'ene kommer på Win8 nettbrett. Med Ulta low voltage CPU'ene og kraftig forbedret integrert GPU så blir det god stemning. Regner med de er klare på sensommeren, om du har mulighet for å vente that is. Intel Atom er rimelig triste greier, rent ytelsesmessig. Endret 4. juni 2013 av fflex Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Kommer Haswell-nettbrettene uten viftekjøling? Er ett brett med i3-prosessor bra nok? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Intel kommer med en helt ny lineup som er sted mellom dagens ULV og Intel Atom. De vil bli vifteløse slik jeg forstår det, med god batteritid og utrolig mye bedre ytelse enn dagens Atom. Haswell skal visstnok ha ca 50% bedre batteritid enn Ivy Bridge, og opptil 80% bedre GPU ytelse. Det sier iallfall marketing avdelingen Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Er vifter, men skal være snillere mot batteriet, pluss den kan vise bedre grafikk. Men skal du ha med vifte kan du vel like gjerne gå for i5 som i3? Har surface pro, den takler civ5 flott. Atom prosessorene vet jeg dessverre ikke. Men youtube kan nok hjelpe. :-) Lenke til kommentar
geirhol29 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 noen som vet om hvor man kan treffe seriøse motsandere til duell på civ 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå