PanzerGrut Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hei. Min 5 år gamle 15" Acer må byttes ut og jeg tenker å kjøpe meg en litt mindre PC. Jeg har sett på følgende bærbare, men er veldig i tvil på hvilken jeg skal gå for. Sony Vaio S GPU: Nvidia GeForce 640m GT LE Samsung 730U3E GPU: AMD Radeon HD 8570M ASUS UX32VD GPU: Nvidia GeForce 620m GT Eventuelt andre PC-er i 13-14"-klassen som har dedikert GPU siden jeg har lyst til å bruke den litt for spilling også. Er også kjekt om du vet om noen lignende modeller som kommer sammen med Haswell i sommer. Har også blitt mer og mer skeptisk til Acer ettersom det er den PCen jeg har hatt lenge og jeg liker ikke plastikkfølelsen den har, men hvis de har forbedra byggekvaliteten sin og gått bort fra kun plast, skal det også vurderes. Setter stor pris på all hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
thomit Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Standardsvaret nå er: Vent og se det an litt. Alle nåværende laptopmodeller blir byttet ut med nye modeller med Haswellprosessorer utover sommeren. Noen kommer til å få integrert grafikkbrikke som er såpass god at svært mange ikke lenger har noe behov for dedikert gpu. Den beste grafikkchip'en fra Intel - Iris Pro, ligger tett oppunder nåværende Nvidia GT 650M i styrke, tyder foreløpige tester på. Endret 4. juni 2013 av thomit Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Clevo 230ST Screen: 13'' - 1920 x 1080 glossy or matte Processor: Intel Haswell HM87 up to i7-4900MQ Graphics: 765m 2GB GDDR5 OS: Windows 8 Memory: 3 SO-DIMM Storage: SSD+mSATA Weight: unknown Dimensions: unknown Ports: 1xUSB 2, 3xUSB3, VGA, HDMI, LAN, Headphone, MIC, S/PDIF Price:unknown Availability: July Hoppas multicom tar in den också. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Clevo 230ST er svært spennede på papiret ihvertfall! Lenke til kommentar
PanzerGrut Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Sånn jeg har skjønt det er det bare stasjonære som får Iris Pro 5200. Ultrabooks får maksimum Iris 5100. Så at noen linka Zenbook Infinity i en annen tråd. DEN virka som en vakker maskin. Jeg har mulighet til å vente helt til august med å finne riktig data. Også et spørsmål. Hvordan er byggekvaliteten på Clevo-maskinene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå