Gå til innhold

Bør jeg sende øreproppene inn til service? Jeg risikerer veldig mye!

NeEeO

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har problemer med mine jays a jays ørepropper. Problemet ligger mest sannsynlig i ledningen, slik har jeg beskrevet problemet:

Heisann! For tre måneder siden kjøpte jeg produktet Jays a Jays Three fra deres nettbutikk. Den dag i dag, fungerer ikke produktet slik det skal. Ved berøring av ledningen, slutter enten begge eller en av høytallerne å fungere. Dette er ikke et tilfelle, for ledningen må være i en spessiell stilling for at produktet skal fungere optimalt. Det er ingen synlige skader utenpå ledningen, annet enn en liten bulk i ledningen som så vidt er synlig. Og skal ikke være problemet da den er litt lenger borte fra «bevegelses» punktet. Det er altså et problem i ledningen som ikke er synlig utenpå.

Bilde : https://www.dropbox....ih/IMAG0488.jpg

Denne er bestilt fra Netonnet, og det står at jeg må sjekke om det er en selforskyndt feil, for hvis det er det, og jeg sender inn, har de rett til å debitere meg for 300-700kr. Da kan jeg like godt kjøpe en ny en da ...

Jeg har fått sånn seddel slik at jeg kan sende den gratis inn til service. Men jeg kan egentlig ikke selv fortelle mer enn det som er beskreve ovenfor da jeg ikke ser noe mer enn det.

Tror dere dette dekker garantien? skal jeg sende?

Endret av ZPAS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Typisk ledningsbrudd. Kommer gjerne av at ledningen ligger i lommen og gnisser eller bøyes mye frem og tilbake. Om det skyldes feilbruk eller om et slikt produkt burde tåle sånt er et åpent spørsmål, så om det dekkes på garanti eller reklamasjon vil nok avhenge av policy/dagsform/pågangsmot.

Lenke til kommentar

Typisk ledningsbrudd. Kommer gjerne av at ledningen ligger i lommen og gnisser eller bøyes mye frem og tilbake. Om det skyldes feilbruk eller om et slikt produkt burde tåle sånt er et åpent spørsmål, så om det dekkes på garanti eller reklamasjon vil nok avhenge av policy/dagsform/pågangsmot.

Hvordan tror du det vil gå da? Hva anbefaler du meg å gjøre? sende inn?

Lenke til kommentar

Hadde et par monster turbine pro. Som jeg fekk ledningsbrudd med pluggen. Fekk det på garantien, uten noen spørsmål. Siden monster hadde full garanti på mitt headsett.

Se om du finner noe om garanti/reklamasjon på eska. Siden det er monster som har laga ditt headsett også. (trur jeg i alle fall)

Edit: er vist ikke monster som har laga headsettet ditt.

Endret av sirhedly
Lenke til kommentar

Ja. Om det er brukerfeil, skal du få beskjed om det før de kan ta seg betalt for reparasjon. I så fall ber du dem hive pluggene. Problemet med lytteutstyr som ligger i lomma er at de alltid vil bli slitt ut på denne måten. Det er egentlig ingen sak å fikse sånt selv med en loddebolt og litt fingerferdighet, men det er kanskje ikke så lett å få tak i sånne fancy flate ledninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...