Cthulhu Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 17-tommer med Intel Core i7, Nvidia-grafikk og integrert hodesettforsterker.Frister med et nytt beist av en spillbærbar 1 Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) "Hodesett" - google translate much Skal du virkelig være prippen på å bruke norsk fagterminologi mener jeg "øretelefoner" er det rette begrepet. Selv ser jeg absolutt ikke noe feil med "Headset". Endret 4. juni 2013 av Randominated 8 Lenke til kommentar
PerParker66 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Bestilt topp modellen. 32GB RAM, 256GB SSD. Gleder meg sjukt 2 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 "Hodesett" - google translate much Skal du virkelig være prippen på å bruke norsk fagterminologi mener jeg "øretelefoner" er det rette begrepet. Selv ser jeg absolutt ikke noe feil med "Headset". Det vanlige er å kalle det hodetelefoner. Headset brukes gjerne om hodetelefoner med mikrofon. 4 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 "Hodesett" - google translate much Skal du virkelig være prippen på å bruke norsk fagterminologi mener jeg "øretelefoner" er det rette begrepet. Selv ser jeg absolutt ikke noe feil med "Headset". Hvorfor er hodesett merkeligere enn headset? Det er et mye bedre ord enn hodetelefoner, iallefall. 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 "Hodesett" - google translate much :pSkal du virkelig være prippen på å bruke norsk fagterminologi mener jeg "øretelefoner" er det rette begrepet. Selv ser jeg absolutt ikke noe feil med "Headset". Hva med hodetelefoner? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) "Hodesett" - google translate much :pSkal du virkelig være prippen på å bruke norsk fagterminologi mener jeg "øretelefoner" er det rette begrepet. Selv ser jeg absolutt ikke noe feil med "Headset". "hodesett" syns jeg er faktisk greit ord. "Øretelefoner"? Jeg sitter iallefall ikke med 2 telefoner på hode. Selv om jeg faktisk har vurdert stasjonær etter mange år med laptop så frister det veldig og oppgradere fra g53SX (560gtx) til den nye ROG laptoppen Endret 4. juni 2013 av MrLuni Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 LOL, hodesett/ hodetelefoner/ headset... Virkelig... Er det noe vits å ta den diskusjonen her??? Så on topic; Denne virket meget bra. Sjelden man får bærbare med 2 hdd plasser, 32GB RAM og ett skjermkort i denne klassen. Virker som om de virkelig har lagt "smør på flesk" her. Dette er den eneste gaming bærbare jeg har sett med slike spesifikasjoner med en så lav pris. Har sett noen tilsvarende men de har kostet over 20K. Faen, nå siklet jeg ned i tastaturet 4 Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) LOL, hodesett/ hodetelefoner/ headset... Virkelig... Er det noe vits å ta den diskusjonen her???Så on topic; Denne virket meget bra. Sjelden man får bærbare med 2 hdd plasser, 32GB RAM og ett skjermkort i denne klassen. Virker som om de virkelig har lagt "smør på flesk" her. Dette er den eneste gaming bærbare jeg har sett med slike spesifikasjoner med en så lav pris. Har sett noen tilsvarende men de har kostet over 20K.Faen, nå siklet jeg ned i tastaturet På komplett så er det 12gb RAM versjonen til 12 500 16gb RAM versjonen til 14 000 og 32gb RAM versjonen til 16 500 Så trenger man egentlig ikke så mye ram. 12gb holder for meg. Endret 4. juni 2013 av Mr. Smartphone Lenke til kommentar
thomit Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 LOL, hodesett/ hodetelefoner/ headset... Virkelig... Er det noe vits å ta den diskusjonen her??? Så on topic; Denne virket meget bra. Sjelden man får bærbare med 2 hdd plasser, 32GB RAM og ett skjermkort i denne klassen. Virker som om de virkelig har lagt "smør på flesk" her. Dette er den eneste gaming bærbare jeg har sett med slike spesifikasjoner med en så lav pris. Har sett noen tilsvarende men de har kostet over 20K. Faen, nå siklet jeg ned i tastaturet Da har du altså aldri vært inne på sidene hos Multicom og sett da? Får enda kraftigere saker der, billigere. 1 Lenke til kommentar
Ungeolsen Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ser ikke den har dukket opp noen plass, testet med prisjakt samt prisguide her Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 LOL, hodesett/ hodetelefoner/ headset... Virkelig... Er det noe vits å ta den diskusjonen her???Så on topic; Denne virket meget bra. Sjelden man får bærbare med 2 hdd plasser, 32GB RAM og ett skjermkort i denne klassen. Virker som om de virkelig har lagt "smør på flesk" her. Dette er den eneste gaming bærbare jeg har sett med slike spesifikasjoner med en så lav pris. Har sett noen tilsvarende men de har kostet over 20K.Faen, nå siklet jeg ned i tastaturet Da har du altså aldri vært inne på sidene hos Multicom og sett da? Får enda kraftigere saker der, billigere. Kjøper en del derfra, det er en bra butikk. Lenge siden jeg sjekket gaming bærbare der. Sist gang jeg tittet på slike ting hadde Multicom en del trøbbel med sine egenproduserte bærbare. Nesten alt ble fjernet fra sortimentet (eller er jeg totalt på jordet nå?) husker jeg. Ser at de har kommet tilbake, det er veldig bra da det ikke er noen som kan levere tilsvarende det de gjør på den fronten, 2X HDD plasser på en laptop til 8K. Takk for påminnelsen Lenke til kommentar
thomit Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Kjøper en del derfra, det er en bra butikk. Lenge siden jeg sjekket gaming bærbare der. Sist gang jeg tittet på slike ting hadde Multicom en del trøbbel med sine egenproduserte bærbare. Nesten alt ble fjernet fra sortimentet (eller er jeg totalt på jordet nå?) husker jeg. Ser at de har kommet tilbake, det er veldig bra da det ikke er noen som kan levere tilsvarende det de gjør på den fronten, 2X HDD plasser på en laptop til 8K. Takk for påminnelsen De produserer forsåvidt ingenting selv. Laptopene de har med Multicom-navnet på kommer fra Clevo. Tidligere fikk de noen fra Compal også, men det har de sluttet med. Men som sagt, du får laptoper der med GTX 780M billigere enn det koster for en Asus (eller MSI) med GTX 770M. Endret 4. juni 2013 av thomit 1 Lenke til kommentar
CoolAEW Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Bestilt topp modellen. 32GB RAM, 256GB SSD. Gleder meg sjukt Pris og Hvor? Lenke til kommentar
PerParker66 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Pris og Hvor? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=777979 Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg vil ha tastatyr Da vil jeg være den som oppfyller alle dine ønsker. Denne laptopen har magisk nok TASTATUR. Lenke til kommentar
askebeger Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg vil ha tastatyrDa vil jeg være den som oppfyller alle dine ønsker. Denne laptopen har magisk nok TASTATUR. Jeg tror ikke vi kan hjelpe ham. Vedkommende ønsker tastatyr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå