h44kon Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Heisann har seg slik at jeg vill overføre noen av steam spilla mine til en ny bruker har en gammel en som jeg har css på og litt sånn. er det mulig å overføre noen av disse spillene til min nye bruker? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Det lar seg, så vidt eg veit, ikkje gjere. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hadde vært fint om steam kom en slik funksjon Eller om det allerede går an vil jeg også vite hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
h44kon Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Hadde vært fint om steam kom en slik funksjon Eller om det allerede går an vil jeg også vite hvordan man gjør det. Vet steam har en funksjon der du kan gi spill er ikke helt sikker på hvordan det funker... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Vet steam har en funksjon der du kan gi spill er ikke helt sikker på hvordan det funker... For å gi bort spill så må du ha en ekstra kopi av spillet, i ditt Steam-bibliotek. Hvis du f-eks har CSS eller Half Life 2 og kjøper en til, så kan du ikke aktivere dem på samme kontoen (du kan kun aktivere én kopi om gangen), den ekstra kopien kan da bli sendt til en venn, eller til en annen Steam bruker. For å overføre spill som er aktivert på en konto, over til en annen. Du kan prøve å kontakte Steam Support, du må ha cdnøkkelen og kvittering tilgjengelig, samt dato for kjøp (står som oftest på kvitteringen), du må også bevise at begge kontoene tilhører deg. Extra Copies Transfer games from accounts (Steam Forum), den tråden er fra 2009, men fortsatt relevant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå