*Magnus* Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hei! Jeg har et lite problem her, som jeg håper noen kan hjelpe meg me.. Jeg har 2 pc'er, me en router imellom, some er koplet opp till hverandre, Etter å ha installert de, testet jeg begge pc'ene om de hadde internett, det hadde de, allt var bra så lenge, helt til at jeg måtte instalere WinXP på nytt på den ene pc'en. jeg instalerte XP på nytt å startet opp. Da viste det seg at je verken kom innpå internett eller msn eller noe som har med inernett å gjøre, men så fikk jeg alikavel beskjed om at d var nye oppdateringer klaretil installasjon + at jeg fikk blaster viruset. Jeg fikset det me å laste ne å brenne ut disse patchene på cd å legge de inn......errmm, tilbake til poenget, etter å ha fått disse, kikket jeg på "internett connections". Der står det at jeg mottar "internett" men får fremdeles ikke til å bruke noe. Så jeg har kikket på den pc'en det virker på, for å se om det er noen forskjell. Men allt var likt. Så, vis det er noen der ute som vet hva jeg kan gjør/prøve får å få tilbake nettet på den pc'en plz skriv her :-) (Jeg har prøvd å bytte om ledningene fra routeren til de forskjellige pc'ene, men me ingen hell) Håper noen vet hva jeg kan gjøre! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå