syvsover1 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ved siden av qxl og finn, hvor kan jeg avertere mine brukte spill? Det er ikke snakk om FIFA og sånn dritt, og man kan si at jeg har et visst kvantum. Sånn fra toppen av hodet har jeg iallfall minst 400 forskjellige ps1 titler og kanskje like mye ps2... Jeg setter dem heller på loftet fremfor å selge til Gamestop :/ Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 GAME? Får ikke noe særlig for sånt uansett, mer stress å selge på finn når det kommer 1 og 1 Lenke til kommentar
syvsover1 Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg har solgt endel på qxl, der slipper jeg å svare på masse mail iallfall. Men jeg stiller meg litt tvilende til å selge mer eller mindre sjeldne og verdifulle spill der. Lenke til kommentar
syvsover1 Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Fordi jeg mistenker at folk som samler på sånt ikke sjekker ut qxl for å tette hullene i samlingen sin. Det er iallfall ikke der jeg leter når jeg skal ha noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå