kjetilrønningen Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hei. Har bare en 60w lader til min dell pc som skal egentlig ha en 90w lader. Glemte den med 90w på hytta, men skjer det noe om jeg bruker 60w eller ladern bare tregere? Batteriet blir vel ikke dårligere? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg har gjort tilsvarende selv mange ganger, det går helt fint. Men du lader nok ikke noe særlig, du bare utsetter tømming av batteriet litt. Som sagt har jeg gjort dette mye med min Dell jobbmaskin, men ikke kom til meg hvis det skjer deg noe. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 En ting til ... du kan risikere at maskinen automatisk klokker seg ned. Den oppfater kabelen, men merker også at den har for lite effekt. Så den klokker seg ned i BIOS. Dette gjorde min... Den ble tregere. Lenke til kommentar
kjetilrønningen Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 åja, men da er den bare tregere da jeg har i laderen? den blir ikke tregere over lang tid vel? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Den kan bli tregere når den er i den kjipe laderen. Når den er i vanlig lader er det OK Når den er på batteri er den OK Men tror du må ta en tur til hytta snart... Den 60w holder ikke liv i laptopen så lenge vil jeg tro. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hej kjetilrønningen Som #2 skriver, kan du sagtens bruge en 60W oplader, som en midlertidig løsning. Det skulle ikke skade batteri eller maskine. Som også nævnt skal du dog være opmærksom på, at selve ladningen vil være langsommere, samt perfomance under ladning kan være betydelig nedsat. Hav en bra dag. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
kjetilrønningen Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Takk! :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå