Klossmajoren Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Jeg har driti meg skillelig ut. Jeg lagde en paypal bruker i 2009, når jeg gikk på ungdomskolen. Sikkerhets spørsmålene brydde jeg meg ikke noe om, skrev bare masse tull. Idag er jeg myndig, og vil fikse opp denne brukeren og bruke den til å kjøpe ting, men som dere ser under så er den altså begrenset. Jeg kan ikke betale/overføre eller gjøre noe som helst. Må jeg ringe dem for å bevise at det er min bruker? Noen som har noen erfaringer med en slik situasjon? (Høyre klikk --> Åpne i ny fane for større og klarere bilde) Endret 4. juni 2013 av speedskater Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Og grunnen til at du ikke kan opprette en ny paypal konto er ? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Sikkert like greit å bare sende dem en epost. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hmm... Det der så akkurat ut som en phishe-mail eller spoofeside. Trodde ikke paypal kunne se aktivitet på kortet, kun Paypal-kontoen. Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hmm... Det der så akkurat ut som en phishe-mail eller spoofeside. Trodde ikke paypal kunne se aktivitet på kortet, kun Paypal-kontoen. Så fremt trådstarter har logget seg inn på paypal.com i adresselinjen, og ikke trykket på en link i epost, så er det neppe phishing. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Så fremt trådstarter har logget seg inn på paypal.com i adresselinjen, og ikke trykket på en link i epost, så er det neppe phishing. Dette er fra paypal sin side, brukte photshop for å ikke få med mye annet tull.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå