surfacetension Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Det finnes mange grunner til å IKKE stemme akkurat det. Det handler om å finne dem man er minst forbannet på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 FRP. Fordi eg er for framskritt og ikkje tilbakesteg. Ein stemme på andre parti enn Fremskrittspartiet er ein stemme på fortiden. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 FRP. Fordi eg er for framskritt og ikkje tilbakesteg. Ein stemme på andre parti enn Fremskrittspartiet er ein stemme på fortiden. Same konklusjon, men eg stemmer på FrP fordi dei er ei stemma på fortida. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) FRP. Fordi eg er for framskritt og ikkje tilbakesteg. Ein stemme på andre parti enn Fremskrittspartiet er ein stemme på fortiden. Morsom du. Det er stikk motsatt. Frmeskrittspartiet === Tilbakestegspartiet. Tilbake til tiden da lommeboka bestemte om man skulle få skole, helse, Kan Frp styre Norge? FRP kan styre Norge. Det får være opp til den enkelte å avgjøre om de bør styre Norge. Kilde: http://www.diskusjon...post&p=18075050 Stemmer rødgrønt og da Arbeiderpartiet, da ingen nåværende politikere kommer i nærheten av: Jens Stoltenberg. Jonas Gahr Støhre. Sigbjørn Johnsen. Espen Barth Eide Nevn noen som matcher dem fra de borgerlige. Same konklusjon, men eg stemmer på FrP fordi dei er ei stemma på fortida. To som har uttalt seg med stikk motsatt begrunnelse. Ganske typisk populister. De vet ikke hva de stemmer på en gang. Endret 4. juni 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Stemmer sannsynligvis på Rødt fordi jeg er for videre sosialisering av Norge, er kritisk til oljevirksomheten og en del av investeringene oljefondet driver med, og gjerne vil at problematisk styring av statlige organer (NPM) skal bli tatt opp. Noen negative sider med partiet er grunnideologien/sære ting som står i prinsipprogrammet, og en feminisme som er litt mer "sexnegativ" enn liberaliserende etter min mening. Endret 4. juni 2013 av Gormers 2 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Morsom du. Det er stikk motsatt. Frmeskrittspartiet === Tilbakestegspartiet. Hehe, hva blir Arbeiderpartiet da? 2 Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Stemmer rødgrønt og da Arbeiderpartiet, da ingen nåværende politikere kommer i nærheten av: Jens Stoltenberg. Jonas Gahr Støhre. Sigbjørn Johnsen. Espen Barth Eide okei mr. http://tabberegjering.blogspot.no 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Stemmer rødgrønt og da Arbeiderpartiet, da ingen nåværende politikere kommer i nærheten av:Jens Stoltenberg. Jonas Gahr Støhre. Sigbjørn Johnsen. Espen Barth Eide Nevn noen som matcher dem fra de borgerlige. Jeg er klar over at det er vanskelig å forestille seg, men der er faktiske flere på borgerlig side både matcher og overgår disse i sin inkompetanse. Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Usikker for øyeblikket, men en ting er helt sikkert: ALT annet enn AP! Selv om jeg ikke liker alternativene så veldig godt... 2 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Stoltenberg lyver jo like mye som Hitler. 6 Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ser heller ikke hvorfor et arbeiderparti skal styres av en som aldri har vært ute i alminnelig arbeid. 2 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Her blir det Senterpartiet - fordi det ikkje finnast eit betre parti. KRF er for konservativ, Høgre er for Hoire, Venstre for liberalt, AP altfor Høgre, SV og <--- altfor radikale og himmelsvevande. Frp er dauden sjølv. Stoltenberg lyver jo like mye som Hitler. Kor mykje laug Hitler eigentleg? 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg stemmer Høyre, og har gjort det siden jeg fikk stemmeretten min, men den siste tiden har jeg blitt fristet mer og mer over mot venstre, men der er dessverre ingen kandidater jeg finner verdige å gi min stemme til. Arbeiderpartiet har regjert lenge nok og vi trenger litt forandring, dog er jeg veldig uenig i mange måter dem driver landet på, så jeg stemmer høyre for å se om dem faktisk er bærekraftige nok til å gjøre en forskjell, eller om dem som Arbeiderpartiet ofte gjør når alt kommer til alt.. faller litt igjennom fordi at landet blir driftet på en fornuftig måte. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Kor mykje laug Hitler eigentleg? Han var en jævlig god løyner, men han hadde også mange gode synspunkter. Stoltenberg har brukt løyner i flere tilfeller, nå i det siste sa han at oversvømmelse i Gudbrandsdalen aldri skulle skje igjen etter 2011, men hva skjedde? Oljefondet er også snart tappet etter en lang stund med AP, påtide med en forandring. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Valget blir vel og bare vanskeligere for hvert år, siden Ap og H bare blir mer og mer like. Også blir det alltid et av de to partiene som vil få siste ord uansett. Så jeg har kanskje bestemt meg for å kanskje ikke stemme i hele tatt til valget. Det blir vel uansett bare blåbær eller tyttebær. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 nå i det siste sa han at oversvømmelse i Gudbrandsdalen aldri skulle skje igjen etter 2011, men hva skjedde? Japp, Været kan man gjøre mye med. Hvis en astroide skulle treffe jorda, så vil nok Jens få skylden da og. Jeg ville heller brukt andre eksempler. Har man tillitt til en statsminister som bulker andres biler og prøver å stikke av uten å gjøre opp for seg? 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Syntes likevel du kunne stemt på partiet du ser på som minst skadelig, om du så kunne. Å kaste bort stemmeretten gir bare mer makt til de som faktisk stemmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Jeg er klar over at det er vanskelig å forestille seg, men der er faktiske flere på borgerlig side både matcher og overgår disse i sin inkompetanse. Nevn navn. Oljefondet er også snart tappet etter en lang stund med AP, påtide med en forandring. Mer villedende veiledende kommentar kunne du ikke gi. FrP var for eksempel mot opprettelsen av oljefondet. Oljefondet øker stadig. Det beveger seg som tidevannet. Å bare se på fondets størrelse når markedene er overvurderete er det samme som å si at havnivået er riktig ved flo sjø. Hehe, hva blir Arbeiderpartiet da? Partiet som har sørget for at Vi har full sysselsetting mens landene rundt oss sliter med høy ledighet og uro. At vi har vår nåværende velferdsstat. Den kunne vært bedre uten så massiv motstant fra populistene i FrP hvor Carl Ivar Hagen har grått seg til altfor stor oppmerksomhet i media. At oljefondet ble opprettet. At vi har noen av verdens sterkeste statsfinanser. Endret 5. juni 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Gleder meg til dagen når FRP regjerer med Kjetil Solvik Olsen som finansminister. En person som ikke drikker alkohol og har A i alle fag i statsvitenskap og sosialøkonomi. Det er etter min skjønn, den beste politikeren på høyresiden. Edit: Grunnen til at han ikke er en Høyre politiker, er fordi at FRP representerer de nye pengene og ikke de gamle. Endret 5. juni 2013 av Albatraum 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Gleder meg til dagen når FRP regjerer med Kjetil Solvik Olsen som finansminister. En person som ikke drikker alkohol og har A i alle fag i statsvitenskap og sosialøkonomi. Det er etter min skjønn, den beste politikeren på høyresiden. Du tenker på den USA utdannede økonomen som blander sak og vurdering? Se mine kommentarer etter den videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå