V. Haugen Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Lanserer nye datapakker og makspris i utlandet.Nye ferie-pakker fra Telenor Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 20MB? 150MB i uken? Høres helt tragisk ut, for å være ærlig... Hadde heller gått på jakt etter et trådløst nett å koble seg til, med det er da bare meg. 2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 20MB før hastigheten blir redusert ja, fungerer jo utmerket til å kunne bruke iMessage, Facetime, GPS og lignende i utlandet uten å betale skjorta som man måtte tidligere. 1 Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Et tips for dere som reiser til Japan: Lei et 4G modem fra PuPuRu. Ca. NOK 1000,- for 30 dager virker kanskje litt dyrt, men du får ubegrenset datatilgang, god hastighet de fleste befolkede steder i landet og kan koble til flere enheter samtidig. Bruker du Skype istedet for mobilen til å ringe hjem daglig, så har du spart inn det beløpet. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Joa, man unngår jo å bli robbet, men jeg syntes likevel ikke at prisene var noe å hoppe i taket for... En datapakke på 150mb er jo intet annet enn en "nødpakke" slik at du kan sjekke mail/face/imessage og GPS en gang om dagen kanskje. 2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Du kan da fint sjekke epost, facebook, imessage og bruke GPS ganske så mye på 150mb.. Er ikke nødvendig å dra ting helt ut av proporsjoner her. Om jeg hadde sluttet med video og lydstreaming (altså type YouTube, Nett-TV, podcast og Spotify) så hadde jeg vell knapt passert 300mb per måned. EDIT: Og dere ignorerer jo glatt det faktum at du fremdeles kan bruke nettet selv når kvota er brukt opp, det er bare at hastigheten reduseres (til type 150kbps (?)) og du klarer fint å motta imessage og bruke GPS selv med denne hastigheten. Det å surfe nettet vil jo bli en temmelig treg opplevelse, men det går nå fortsatt an uten store problemer. Endret 5. juni 2013 av RamGuy 1 Lenke til kommentar
Arndt Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Finnes det en bedre måte å få Internett i Spania for å se tv på nett contra spansk Adsl ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg