Gyr0 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Jeg har en utfordring til den som tør ! Tatt den herfra: https://www.neilstra...top_complaining Må lage deg en konto, men greit å få med seg hele innlegget. Her er hvertfall essensen. Gå 30 dager uten å klage. Hvis du tar deg selv i å klage må du gi 20kr eller en annen sum du bestemmer til den du snakker med. Eller hvis du chatter, snakker på telefon/skype eller for deg selv må du gi til den nærmeste personen. Putt ti 20 kroninger i lomma. Målet er å ikke gi bort alle ti i løpet av måneden. I stedet for å klage så kan du enten gjøre noe med problemet eller hvis det ikke er mulig, aksepter det. Jeg starter hvertfall i mårra som foreslått i artikkelen Endret 4. juni 2013 av Gyr0 2 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 fikk lyst til og gjøre det samme! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Nei, makan til dritt opplegg. Jeg styrer unna 5 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Nei, makan til dritt opplegg. Jeg styrer unna Haters gonna hate Detta blir hardt siden jeg elsker å klage. 1 Lenke til kommentar
Lite selvrespekterende Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 ikke noe for meg iallefall. Jeg lever av å klage :ph34r: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Interessant konsept. Usikker på om det er for meg, med tanke på at livet mitt baserer seg rundt varierende grader av sinne. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Virker ganske genialt, mulig jeg hiver meg på etter eksamen, kommer til og klage over karakteren Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hadde vært morsomt å prøve, men tror jeg hadde sprukket i løpet av første dagen, takket være inkompetente programutviklere via jobben. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg klager ganske sjeldent fra før av, så detta er jeg med på! Morsomt initiativ Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg klager ganske sjeldent fra før av, så detta er jeg med på! Morsomt initiativ Konge ! Si ifra hvis du sprekker Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Konge ! Si ifra hvis du sprekker Ååå! MÅ jeg det?!? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Ååå! MÅ jeg det?!? Ingen som tvinger deg Jeg skal hvertfall si ifra her hvis jeg tar meg selv i å klage. Men, so far so good. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Ingen som tvinger deg Jeg skal hvertfall si ifra her hvis jeg tar meg selv i å klage. Men, so far so good. Hahhahahahha, du tok den ikke.... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Hahhahahahha, du tok den ikke.... haha omg. Slå meg ! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 haha omg. Slå meg ! *bitchslap* trodde egentlig det var jeg som skulle få straffen da men o.O litt av en gentleman du er da! ) Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 *bitchslap* trodde egentlig det var jeg som skulle få straffen da men o.O litt av en gentleman du er da! ) Takk. Nå føler jeg meg litt bedre. For den der burde jeg sett ! Og, nei nei, det er jo ikke fordi jeg er gentleman. Det var jo ikke en seriøs klage Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Takk. Nå føler jeg meg litt bedre. For den der burde jeg sett ! Og, nei nei, det er jo ikke fordi jeg er gentleman. Det var jo ikke en seriøs klage U never know... ^^ Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg er med! Og jeg virkelig lever av å klage. Av å snakke dritt og være nedlatende mot ting. Dette er noe jeg trenger. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg har lagt merke til at jeg ofte banner inni meg, eller kommer med sarkastiske kommentarer i hodet. Jeg har satt grensa ved at jeg må uttale en klage før jeg gir fra meg penger. Prøver å kontrollere innvendige klager nå som jeg har blitt klar over det Ah crap. Jeg sendte en klage via sms i går ! Jaja, 20 peso bort Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg har lagt merke til at jeg ofte banner inni meg, eller kommer med sarkastiske kommentarer i hodet. Jeg har satt grensa ved at jeg må uttale en klage før jeg gir fra meg penger. Prøver å kontrollere innvendige klager nå som jeg har blitt klar over det Ah crap. Jeg sendte en klage via sms i går ! Jaja, 20 peso bort Gi dem til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå