Espen Jansen Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Sjefsgorillaens nye plattformeventyr leverer, men har noen svake sider. Les hele saken Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 selv om kontrollen er presis.....Spillet krever at du er kjapp på avtrekkeren,......fordi man ikke gidder å ofre tre minutter med spilletid for en gjenstand som i bunn og grunn ikke gir deg noe som helst. Da er vel den nye EASY MODE kjekk?, for de som ikke gidder eller ikke er rask nok i avtrekkeren! 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Easy mode er kjekk, ja. Så klart, hardcore plattformfans vil nok synes det er feigt, men jeg spiller for å nyte spillet, ikke for å prøve samme hopp tyve ganger på rad før jeg klarer det med ren flaks. 1 Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hvorfor lanserer ikke nintendo spill som dette til både 3ds og wii/wii U? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hvorfor lanserer ikke nintendo spill som dette til både 3ds og wii/wii U? Hei. Spillet finnes allerede på Wii. Det kom opprinnelig ut til konsollen på tampen av 2010. Artig nok (for meg) var det den første anmeldelsen jeg gjorde for Gamer.no, da jeg begynte som frilansskribent. Les anmeldelsen her: http://www.gamer.no/artikler/75664/anmeldelse-donkey-kong-country-returns/ 1 Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hei. Spillet finnes allerede på Wii. Det kom opprinnelig ut til konsollen på tampen av 2010. Artig nok (for meg) var det den første anmeldelsen jeg gjorde for Gamer.no, da jeg begynte som frilansskribent. Les anmeldelsen her: http://www.gamer.no/...ountry-returns/ Ah, sorry. Trodde det var et helt nytt spill på like linje med det de gjør med Mario. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Minner om Donkey Kong på Super Nintendo. Et spill som har bra grafikk selv i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå