Gå til innhold

Hytte på grensen - Svinesund/strømstad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Diabates! Wooooohhh, så verdt det! Go big or go home!

Hehe, lett å se når noen ikke har peiling på hva de snakker om. Jeg skrev det jeg gjorde bare for å få frem at det ikke var steroider og annet ulovlig vi skulle "smugle" inn. Jeg har 7-8% fett og er rimelig sikker på at faren for diabetes er relativt større hos en som deg enn en som meg.

hør her: http://io.no/info/la...ssenter-1042482

Kort vei til strömstad, der systemet er og meeeget skjeldent kontroll på den Blågrønne veien. sjansen for å bli tatt er meget liten hvis dere ikke går bananas på systemet:)

Takk for tips!

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare leie i Sverige istedet så slipper dere å smugle i det hele tatt?

Hva mener du? Poenget med å leie i Norge er jo at man da kan reise flere ganger til Sverige og få med seg mye mer. Leier man i Sverige er det en gang man reiser igjennom tollen bare.

Lenke til kommentar
Hehe, lett å se når noen ikke har peiling på hva de snakker om. Jeg skrev det jeg gjorde bare for å få frem at det ikke var steroider og annet ulovlig vi skulle "smugle" inn. Jeg har 7-8% fett og er rimelig sikker på at faren for diabetes er relativt større hos en som deg enn en som meg. Takk for tips!

Jeg eier nesten ikke fett.. Er 206 og veier 75kg.... men hva vet jeg om det der...

Endret av speedskater
Lenke til kommentar

Herregud.. hva er gjennomsnittsalder her inne? Bare retards jo. Poenget med turen er ikke å inntjene grove penger, men ta seg ferie noen få dager og slappe av. Om jeg ville ha all fokus på å tjene penger hadde jeg smuglet inn steroider, snus og røyk i store mengder og solgt det på svarkemarkedet i Norge.

Lenke til kommentar

Tror de fleste er eldre enn deg, kanskje det er grunnen til alle misforståelsene.

Du ville gjort det bedre med hytte i Sverige, som tidligere nevnt. Med mindre målet er å smugle for smuglingens skyld, noe som er helt meningsløst.

Det vil koste deg mer å kjøre frem og tilbake med kjøpte varer, i form av bompenger og drivstoff, enn du vil kunne spare på å kjøpe utenlands.

Hvordan ser du for deg planen din?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dine poster vitner om uvitenhet. Om vi finner oss en hytter 30 min. fra grensen blir det omtrent en 50-lapp i drivstoff-utgifter, så nei - igjen bommer du. Skal handle inn 40-50kg kylling, som jeg regner med å spare omtrent 70kr per kg på, i tillegg til ganske mange kg cottage cheese, pepsi max, og proteinpulver. Jeg tjener LETT inn igjen drivstoff-pengene, og hvorfor du skal sitte å argumenterer i mot det viser vel bare hvor kjedelig livet ditt må være. Med mindre du har noe å bidra med vedr. tips til hvor vi kan bo så anbefaler jeg deg å holde kjeft og ikke skrive mer. Jeg håper for din del at du er under 18, om ikke så er du virkelig den mindre intelligente myndige personen jeg har møtt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...