Skovisen Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hei, jeg trenger noen anbefalinger når det kommer til laptop. Jeg trenger en maskin som kan levere følgende: God ytelse når det kommer til programmer som Microsoft Office God ytelse ved bruk av div. utregningsprogrammer Quad Core processor Et godt skjermkort som kjører gjennomsnittlig bra (Så jeg slipper å rive meg i håret de få gangene jeg har tid til dataspill) Helst relativt lett Behøver ikke ha større skjerm enn 15" (har ekstern skjerm) USB 3.0 BT. 4.0 HDMI Win 8 Prisklasse: 4000 - 8000 På forhånd takk! All hjelp imøtesees. Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Multicom Xishan W350S Den har ikke operativsystem, men det fikser man jo relativt greit. Designen og kvalitetsfølelsen er så som så, men ekstremt solid ytelse til prisen - Jeg klarer faktisk ikke finne noe bedre mtp. pris/ytelse. Splitter ny(lansert) GPU og CPU også. Tenker å kjøpte bærbar til studier og spill selv i samme prisklasse som deg. For meg ser valget ut til å lande på denne! Endret 4. juni 2013 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
Skovisen Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Takk for hjelpen! tilfeldig, jeg satt akkurat og tittet på den selv. Den så utrolig bra ut til DEN prisen. Overrasket over at det fantes så billige laptoper der ute til så gunstige priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå