blomsterhjerte Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 hei. jeg komme opp i tysk i går, og har muntlig eksamen morga. tema jeg har fått er helg og høgtid i noreg og Tyskland. har noe idear hvordan jeg kan lage det? kan noe versåsnill å hjelpe meg. Lenke til kommentar
blomsterhjerte Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 treger hjelp Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hva har du funnet ut selv så langt og hvilkt nivå er dette? Lenke til kommentar
blomsterhjerte Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 det er nivå 1. kan noe sei om dei forskjellige høgtid, på tysk Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 det er nivå 1. kan noe sei om dei forskjellige høgtid, på tysk Wikipedia og Google? Hørt om det? Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 det er nivå 1. kan noe sei om dei forskjellige høgtid, på tysk Jeg er ganske sikker på at det står det i tyskboka di. Lenke til kommentar
blomsterhjerte Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 hva er forskjellen mellom tysk jul og norske jul? Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Aner ikke, men du har vel fått veiledning av læreren din? Edit: er vel litt for sent å spørre nå hvis du skal fremføre eksamen i morra? Endret 4. juni 2013 av jaricho Lenke til kommentar
blomsterhjerte Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 har ikke eksamen morra, men over morga. men kva er forskjellen mellom norsk og tysk jul? versåsnill å hjelp sliter Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Det er lov til å gjøre en egen innsats. Alt du trenger finnes i læreboka di eller på internett. Se for eksempel her http://de.wikipedia.org/wiki/Weihnachtsbrauchtum_im_deutschen_Sprachraum . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå