Hagforce Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hei! Jeg ønsker hjelp til å finne en stor 4X4 med plass til (minst) 5. Spiller ingen rolle hvilket merke egentlig. Kravene er at det skal være en offroad, samt at den må kunne styles til å bli utrolig kuul :bgrin: , tenker da på stigebrett kufanger osv. Det spiller ingen rolle om det er en pic-up eller overbygd modell. Skal helst ikke være eldre enn 94, og ikke koste serlig mer enn 250. Vel er det noen som vil komme med forslag blir jeg veldig glad Takker på forhånd for alle forslag! Lenke til kommentar
AfroMan Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Du kan kjøpe en Chevrolet Avalanche Den er dritt kul og sprek og den er med i noen rap filmer tilogmed! den kan styles med drittfete neonlys om du vil, og den har en fin laste plan tenkdeg en slik bil med 24 tommers felger :o Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 bla ut litt mer og kjøp en Toyota Hilux ARCTIC TRUCK Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Takker for gode tips! Men Avalanche er litt vel dyr for meg Og Hilux har vel bare 2 seter (eller tar jeg feil der?) Kom med flere gode forslag folkens Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hilux Cab er 4 seter .. tror jeg .. men det er ikke mye krefter i de som er til salgs i norge .. bare 102 og 194 hester .. men Dreiemoment er veldig veldig stort .. 260 på 102 hesterene .. til sammen likning har en BMW320i (tidligere model) 150hester .. med et Dreiemoment på 190 .. en mini One har 90hester og 140Nm .. så hiluxen er det kraft i .. (Hilux Cab har 4 seter .. og kan også skaffes med 4 dører .. husker ikke hva den heter .. cab og noe annet) Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 [/img]http://www.mobile.de/SIDwj3QI1eoM-WH.JBKja...11111119009066& Tror dere denne har noe potensiale? :o Blir vel mye avgifter Jeg synes i alle fall den var rå! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Ford F250 .. også kjent som verdens raskeste Pickup ... tenk på hvor mange antall liter den drikker på mila .. sikkert helt sinsykt Forbruk Vi var veldig spent på hva forbruket ville ligge på. Med sola i ryggen og medvind, viste kjørecomputeren et forbruk på rundt en liter per mil i 80 kilometer i timen. Det er ikke lov å kjøre fortere med lastebil i Norge. Den minste motstand eller ekstra gass hevet forbruket greit til 1,3-1,4 liter per mil. Dette er altså landeveiskjøring. I byen kan det fort gå opp mot to liter per mil uten problem. Vi lå på et snitt i underkant av 1,6 liter per mil. Du kan med andre ord trygt kjøp aksjer i den lokale bensinstasjonen hvis du kjøper en slik bil. 2 liter mila i byen ja http://www.dinside.no/php/art.php?id=31667 Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ford F250 .. også kjent som verdens raskeste Pickup ... Når ble Ford F250 verdens raskeste pickup? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 det jeg tenkte på da var egentlig F-150 SVT Lightning for nå har du sett på autofil .. så nå skal du leke smart å rette på meg ... Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 det jeg tenkte på da var egentlig F-150 SVT Lightningfor nå har du sett på autofil .. så nå skal du leke smart å rette på meg ... Neida, har ikke sett autofil. Men jeg har kjørt bilen. Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 GMC Syclone, den er forbandet rå og har 286hk, jævli sprek og er rå!!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 GMC Syclone, den er forbandet rå og har 286hk, jævli sprek og er rå!!! Er ikke "Gems" Syclone fortsatt verdens raskeste? trudde det jeg... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 verdens raskeste ikke serie produsert pickup er en Dogde.. Se her Verdens raskeste serie produserte pickup er Ford F150 SVT Lightning ifølge Guinness World Records, Ltd se her Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 verdens raskeste ikke serie produsert pickup er en Dogde..Se her Sinnsykt! Dodge Dakota is powered by a modified 2003 5.9-liter Cummins turbodiesel straight Six that produces 735 hp and more than 1300 ft.-lb. of torque. Verdens raskeste serie produserte pickup er Ford F150 SVT Lightning ifølge Guinness World Records, Ltd se her Så en del av disse på dragrace sist gang, de gikk noe sykt til å være pickups Forresten, har de "lexus look" lys orginalt? Alle jeg har sett har de hvertfall.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 det er nok en av de mer populære stylingene .. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 det er nok en av de mer populære stylingene .. Hadde det hvert orginalt skulle jeg ringt å dissa de for å herme etter lexus Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 hvorfor ikke ringe til Mazda å gjøre det da? eller Land Rover eller BMW (3-serien compact har det) det blir for dumt jeg tror foresten ikke F150 er 4x4 .. har sett noen bilde av den som bare drar på bakhjula Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 det blir for dumt jeg tror foresten ikke F150 er 4x4 .. har sett noen bilde av den som bare drar på bakhjula Har også sett i virkeligheten, bilder og filmer at den bare spinner på bakhjula.. Lenke til kommentar
Spillegal:) Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har GMC Syclone Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har GMC Syclone U luckey bastard! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå