muffe Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Har kjøpt et Asus C800-E Deluxe hovedkort med Raid og S-ATA. I tillegg har jeg kjøpt to stk 120 GB Barracuda SATA og En WD Raptor 10000 RPM SATA. Barracudaene er satt opp i RAID 1. Når jeg skal installere Windows XP på WD disken (som ikke er i Raid, bare SATA), vil ikke installasjonsprogrammet oppdage disken. Det eneste den oppdager er RAID-arrayet mitt. Her er driverene jeg har prøvd: - Promise 378 RAID - Promise 378 ATA - VIA VT 6401 RAID Noen som har noe peiling på hva som er galt? Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hei Sjekk: 1. Onboard IDE Operate Mode i BIOS er satt til - Enhanced Mode 2. Enhanced Mode Support On er satt til - S-ATA Dette er på side 2-24 i User Guide. Good Luck. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Fikk det til. Her er de driverene som skal brukes: - Promise FastTrack 376/378 - Intel 82801ER SATA RAID Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå