J@9 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hei, jeg har en HP iPAQ som jeg vil koble til internett via bluetooth på min Nokia 3650. Hvordan skal jeg stille inn pc'n? Har alt jeg trenger av instillinger for GPRS på mobilen! Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hæ? Det er jo bare og fylle inn brukernavn, passord og oppkoblingsnummer, og så er du der. Hva kan gå galt der? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Hva er oppkoblings nr, brukernavn og passord da? Jeg bruker Communicate you abbonemang på mobilen med GPRS aktivert. Pocket PC'n bruker pocketpc 2002. og en ting til: hva skal jeg bruke som tilkobling? Bluetooth dialup modem eller Bluetooth fax modem, og hva skal baud rate være? Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Sånn jeg gjør det er iallefall slik: Skrur på bt på begge enhetene, Går inn på mobilen via ppc'en, Velger "internet" på tjenestelista, da får du frem et nytt modem i connections, skriver inn tlf nr, brukernavn, og passord som du har fra internett leverandøren din. Jeg hadde frisurf før når vi hadde isdn, og har ikke sagt det opp, for det koster ikke noe. Så derfor bruker jeg brukernavn og passord fra den. Tlf nr. er 81545500. (standard for telenor internett) Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Jeg har fått beskjed om at jeg finner instillinngene jeg trenger her: http://www.netcom.no/content/brukerveil/default.html For Communicate You bruker samme nett som Netcom. Og der står det ikke noe oppkoblings nr. eller brukernavn og passord. Det eneste som står er at jeg ikke trenger no bruker navn og passord for å koble til via GPRS nettet. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg har fått beskjed om at jeg finner instillinngene jeg trenger her: http://www.netcom.no/content/brukerveil/default.htmlFor Communicate You bruker samme nett som Netcom. Og der står det ikke noe oppkoblings nr. eller brukernavn og passord. Det eneste som står er at jeg ikke trenger no bruker navn og passord for å koble til via GPRS nettet. Jeg vet ikke hvordan det virker med netcom... Du har ikke den samme bt manageren som jeg har, så det hjelper deg egentlig ganske lite med det jeg skrev ovenfor. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Takk for at du prøvde å hjelpe meg da. Forhåpentligvis er det noen andre her som kan hjelpe meg litt mer. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Nå har jeg funnet ut av det! Jeg måtte bare sett oppkoblings nr. som: *99# Brukernavn: netcom Passord: netcom Baud rate= raskeste som stod på lista. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ok. Fint du fant ut av det til slutt. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå