Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gratis IP telefoni, er dette sant ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer nok til å bestille hos Telio snart, men jeg vil ha abb. med to linjer (det til 239,-). Har noen testet dette ? Går det an å få begge portene til å ringe på samme nummer ? Evt. viderekobling ved opptatt fra port 1 til port 2 ?

Har idag en Ascom Eurit 40 telefon som jeg jo ikke vil få brukt lenger. Finnes det noen BRA analoge telefoner (ikke trådløs) å få kjøpt ? Må ha 2 linjer (slik at jeg kan veksle mellom 2 samtaler, bruke konferanse osv.) og stort display for visning av lagrede kortnummer. Eurit'en har 8 linjers display med 40 tegn pr.linje...

Evt. går det vel å bestille noe fra USA, der brukes jo bare analoge telefoner ennå.

Lenke til kommentar
Er det noen som har valgt å beholde eksisterende nummer som har fått adapteret?

Fikk mail fra dem på fredag om at jeg ville motta adapteret i løpet av få dager. Sjekket på siden til Telio i dag, og der sto det at det var sendt. Så nå sender de ut til de som har valgt å beholde eksisterende nummer, ser det ut til.

Lenke til kommentar
Fikk mail fra dem på fredag om at jeg ville motta adapteret i løpet av få dager. Sjekket på siden til Telio i dag, og der sto det at det var sendt. Så nå sender de ut til de som har valgt å beholde eksisterende nummer, ser det ut til.

Flott! :w00t:

Jeg bestilte i sted :)

Lenke til kommentar

Noken som veit om det er mulig og få eit lokalt nr?

Nå får man jo 21xxxxxx nummer.

Her i distriket har me f.eks 57xxxxxx nummer.

Hadde vore ok og fått nummer som tilhøyrer plassen.

Burde ikkje være umulig det, sida du kan portere nummer med deg til telio.

Litt surt først og bli kunde av telenor og paye alt det der også ta med seg nummert vidre slik.

Lenke til kommentar
Har selv denne tjenesten fra Telio... Helt konge!!

Kr 189 kr mnd. Gratis å ringe til fasttelfon, kjempebillig til mobil og 100 min. gratis til utlandet!!!

Ingen over ingen ved siden... Funker som en drøm gjør det også!!

:thumbs::thumbs::thumbs::thumbup:

rettelse

Abonnementsavgifter : Samme du betaler i dag

Mini (1 telefonlinje) : 159 kr/mnd

Fungerer som et vanlig analog abonnement. En telefonlinje og ett telefonnummer (samme som i dag), men du kan selvsagt ha flere telefonapparater.

Medium (2 telefonlinjer): 239 kr/mnd

Fungerer som et ISDN abonnement. Du får to telefonlinjer og nummer som kan anvendes samtidig. Ideelt for familier som har barn eller tenåringer i huset.

Maxi (3 telefonlinjer) : 289 kr/mnd

Telio Maxi er det ideelle løsning om du har hjemmekontor. 2 separate linjer og nummer for telefoni og en egen linje og nummer for telefax.

Lenke til kommentar

synest også det beklagelig at telio ikke får svare på forespørsmål her og at ingen av administratorene kan beklage seg for telio med tanke på at oppførselen her har være både eksemplarisk og meget nyttig og som man godt sannsynelig hadde hatt problemer med å få andre plasse hva er gal med å få informasjon fra kilden når man inne engang reklamerer er mitt spørsmål til admin ..??

Lenke til kommentar
Angående Telio på forumet

Jeg vet ikke hvem som har sagt til Telio at de ikke får uttale seg på forumet. Så langt jeg er istand til å bedømme har oppførselen på forumet fra deres side hittil vært eksemplarisk, og de er således velkomne til å uttale seg her slik de hittil har gjort.

Det ble internt satt spørsmålstegn ved avgjørelsen om å be Telio holde seg borte (som sagt vet jeg ikke hvem som gjorde det eller om det i det hele tatt ble gjort), og det kom ikke fram noe som skulle tilsi at de var uønsket her.

Med andre ord:

Telio er hjertelig velkomne til å besvare spørsmål og kommentarer om de ønsker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...