Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gratis IP telefoni, er dette sant ?

Anbefalte innlegg

Vi fikk der beskjed om at man ikke satte pris på at vi svarte på innlegg om oss på forumet her.

Kan noen fortelle meg hvorfor dette er et problem her?

At vi har forum-medlemmer fra en bedrift som kan svare på spørsmål direkte tilknyttet bedriftens produkt, må jo bare være en fordel?

Telio har jo absolutt ikke spam'et forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var teit av administratorene.

Telio opptrådde eksemplarisk her på forumet.

Ingen "reklame", holdt en rimelig lav profil, brukte et brukernavn som alle forsto var fra Telio, og de svarte greit på endel av problemstillingene våre.

Alle var vel fornøyd med det opplegget.....

Ja-ja, over til telio-diskusjonsgruppa for å diskutere IP-telefoni da, så får fjortissene bli her og diskutere ATI vs nVidia og intel vs AMD.

Lenke til kommentar

Dette sier Lyse om seg selv:

1. Lyse + Telenor = enkelt og pålitelig

Lyse har valgt Telenor som samarbeidspartner og forhandlet fram egne, svært prisgunstige tilbud for våre abonnenter. Samarbeidet med denne teleoperatøren representerer trygghet for deg og oss. Som telefonikunde i Lyse får du etablerte og sikre tjenester, men kan forholde deg til din lokale leverandør.

2. 730 gratis samtaler pr. år

Lyse gjør det enkelt: Hvis du har abonnement både på fasttelefoni og mobiltelefoni får du 2 daglige gratis samtaler på 2 minutter. Uten startavgift!

3. Vanlig telefon + en mobiltelefon = du sparer 3667,50 kr

Hvis din hustand har én fast telefon, én mobiltelefon og utnytter gratissamtalene helt ut, kan du spare:

Rabatt på abonnementsavgift i løpet av de første 12 månedene: 430 kr for ISDN og 286 kr for analog

Gavekort mobil 500 kr

1 gratis samtale daglig (2 minutter) fra mobil til fast 1668,05 kr

1 gratis samtale daglig (2 minutter) fra fast til mobil 1069,45 kr

4. Vanlig telefon + to mobiltelefoner = du sparer 5835,55 kr

Hvis din hustand har én fast telefon, to mobiltelefoner og utnytter gratissamtalene fullt ut, kan du spare:

Rabatt på abonnementsavgift i løpet av de første 12 månedene: 430 kr for ISDN og 286 kr for analog

2 gavekort mobil 1000 kr

2 gratis samtaler daglig (2 minutter hver) fra mobil til fast 3336,10 kr

1 gratis samtale daglig (2 minutter) fra fast til mobil 1069,45 kr

Våre løsninger vil ikke berøre dine Internettavtaler.

5. Med én regning for både strøm og telefoni

Lenke til kommentar

er det en grunn til ikke en eneste admin har kommentert dette?

Hva slags diktatur er det som gjelder her -> noen firmaer får lov å kommentere mens andre får ikke lov?

Denne posten er MYE mer nyttig enn de tusentalls amd vs intel postene...

HVILKEN forumsregel er det brudd på??????????

Lenke til kommentar
HVILKEN forumsregel er det brudd på??????????

Jeg gjetter på nummer 7, dersom de har tolket denne tråden som (god) reklame for Telio:

"Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet."

Alternativt regel 14:

"Moderatorer kan stenge tråder og utestenge brukere for grunner som ikke står nevnt i retningslinjene. I slike tilfeller gis en begrunnelse for stengningen av moderatoren som foretar denne. Evt. klager rettes til forumstyret pr. e-post."

...men sistnevnte virker snodig, siden vi ikke har fått en begrunnelse fra moderator. De kommer nok til å si noe, bare vær litt tålmodig. Er jo ikke gått en dag engang, siden Telios siste post. :)

Endret av Pureblade
Lenke til kommentar

Vel uansett hvor mye mod har i mot Telio.

Jeg fikk linjen opp igår. Det er helig å ikke være urolig på tlf. regningen.

Og Kvaliteten er helt topp. :thumbs:

Jeg har nextgentel. Og er nå helt uavhengig av telenor. Lenge leve mulighetene til å velge annet enn monopol. Nå trenger vi bare en konkurent til bill gates. :thumbup:

Lenke til kommentar

What the fuck!! Her ser vi endelig en tråd der man kan få svar direkte fra en leverandør uten for mye selvskryt og reklame og så setter admin foten ned??!

Jeg venter også i spenning på evt. kommentarer fra admin..... Foreløpig er det :thumbdown: for dette utspillet fra admin til TELIO.

Lenke til kommentar

Begynner å bli passelig lei av å vente nå.

Bestilte i November/Desember m/portering.

Ennå ikke fått annet enn "utsettelsesmailer".

En kompis av meg bestilte i Januar/Februar uten portering, og har allerede fått adapter og er oppe og går.

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Du kan jo tenke deg hvem som antagelig ikke stresser seg opp med denne porteringen..

Tenker vi har et viktig moment der ja.

At Telenor vil gjøre alt de kan for å forsinke og forhindre Telio å bli en suksess er nesten 100% sikkert. Du skal heller ikke se bort i fra at Telenor sin ADSL tjeneste plutselig ikke støtter IP-telefoni så godt. :angry:

Lenke til kommentar

En i familien bestilte med portering i oktober03. Den personen har fått adapteret for noen uker siden. Så jeg kan ikke skjønne at porteringen skal være hele årsaken til at enkelte må vente så mye. Man får jo et midlertidig nummer frem til Telio overfører ditt eksisterende nummer fra telenor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...