Dummie Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Noen som vet hvor man får kjøpt vr briller? Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Her kan du kjøpe.. http://www.virtual-reality-glasses.com/wir...3d-glasses.html koster rundt 100$ Hawk Lenke til kommentar
Zerax Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 hei Jeg kjøpte mine på http://www.edimensional.co.uk det tok en uke, så lå de på posten... Jeg fikk de til å skrive GIFT på pakka, for da slipper du toll. Ellers trenger du en CRT monitor som fikser min 100 Hz din valgte oppløsning. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hvordan er kvaliteten på VR nå for tida egentlig? Synes det er helt dødt rundt emnet. Husker jeg prøvde i '95 elns når VR var "hot" og da var jo kvaliteten mildt sagt tvilsom. Men med dagens maskiner så burde det jo være mulig å få grafikk som begynnner å ligne noe, eller? Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 hmm. jeg tenker på den typen hvor en ikke er avhengig av skjerm.. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Han vil ha VR briller ikke 3D briller . Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 hvordan funker det? Hørtes jo unektelig veldig moro ut. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hvertfall VR brillene jeg brukte i '95 og det jeg alltid har forbundet med VR briller er briller som er slik at de registrerer hodets bevegelse. Så istede for å dra musa til høyre for å se til høyre så snur du på hodet slik du gjør i virkeligheten. VR brillene inneholder da også to skjermer, men det skjønte du sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå