Gå til innhold

Sinnsykt lang loade-tid i Max Payne


Anbefalte innlegg

Dette er et problem som dukket opp i løpet av denne uken. Når jeg loader f.eks. "Tutorial"-levelet, går det greit helt fram til loade-indikatoren når Nen i "MAX PAYNE". Der står den da i ca. ett minutt. Så går den videre til Een, og der står den i ytterligere 30 sek. Men når jeg er i selve spillet har jeg ingen problemer, alt går glimrende.

 

Dette skjedde etter følgende handlinger/oppgraderinger av PC-en:

 

- Oppgraderte skjermkort-driver (GeForce2 Pro) fra 23.11 til 27.20

 

- Oppgraderte BIOS og driver for RAID-kontroller (HPT372 på KR7A-RAID) fra 2.1.1024 til 2.31

 

- NTUser.dat (=HKEY_CURRENT_USER) ble av uvisst grunn ødelagt/korrupt, og jeg måtte bygge opp brukerprofilen min igjen.

 

 

Har prøvd reinstallasjon av båden Max Payne OG Windows XP uten resultater.

 

Har dere noen bra forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hvordan det er i XP, men jeg hadde et lignende problem i Win Me etter at jeg oppgraderte maskinen min. Det fixet jeg ved å mekke litt på [vcache] parameteren i system.ini. Søk litt i Google eller noe, så finner du ut hvordan vcache stilles best inn. Muuuulig det er dette som er problemet...

Lenke til kommentar

Takker for svar.

 

Tror jeg har funnet grunnen til alle problemene mine:

 

Det VAR de 2.31-BIOSet/driverne til RAID-kontrolleren som ødela. Innså dette etter at også den helt nye installasjonen min av WinXP tryna (NTUser.dat korrupt, SOF kræsjer)

 

Skal inst på nytt og nedgradere til 2.0.1203.

 

Altså vil jeg advare mot det 2.31-BIOSet/driverne og anbefale alle K*7(A)-folk om å IKKE bruke disse!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...