jeanette roger Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 DAYDREAMING PIRAT BOY Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Dette bildet skjønner jeg ikke. En stor del av ansiktet er tåkelagt uten at jeg forstår meningen med denne "skyen". Som portrett - om det er ment å være det - synes jeg bildet er alt for trangt. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Dette bildet skjønner jeg ikke. En stor del av ansiktet er tåkelagt uten at jeg forstår meningen med denne "skyen".Som portrett - om det er ment å være det - synes jeg bildet er alt for trangt. Tusen takk for komentaren,vel det er vel ikke sån at alle liker det samme og forstår det samme.... Jeg selv ble faktisk veldig fornøyd med dette portrettet... jeg liker mystikken i akkurat dette med denne skyen du ser.... skyen er faktisk sol lys.... da bilde er tatt til sjøs håndholdt,og jeg likte at det dekket ansiktet,og at det ga det litt bevegelse i bilde,jeg har heller ikke redigert det på noen måte,og jeg liker veldig godt uttrykket i øye her til modellen som er en ung Pirat Gutt,som er en tato artist fra manila... han sitter faktisk og dagdrømmer som jeg da syntes det diffuse sa ganske opplagt at han gjorde... jeg vet ikke hva mere du vil forstå...vel han satt og dagdrømte om sin kjære kjæreste som var på andre siden av kloden...og igrunnen synes jeg gutten har et sexy blikk, ligner oxo på en ung utgave av "Jhonny Depp" fra pirates of the caribien... trangt ja det var oxo hva jeg ville at det skulle være og jeg synes alikevel jeg har fått nok med luft da man tydelig ser at håret hans blåser mykt videre på den ene siden... trangt for få intimiteten,og et litt sexuelt utrykk... trodde du så det som er sexpert.... meningen med mine bilder er ikke at man umiddelbart skal forstå.... så takker for det... og ønsker deg en riktig god dag... :) 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 jeg la til 2 bilder til med et ennå tettere utsnitt... smil ha en magisk fantastisk dag... :) 1 Lenke til kommentar
raaen Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hei har du ikke reist ennå? eller er du på Boracay nå? Har noen venner der du skulle tatt kontakt med,sender deg mail... Jeg likt V 2 og V 3 best... likte det drømmende utrykket,og ser likheten til Depp tydelig... Liker portrettet så flere av de,det er jo nesten bare fugler og blomster her inne... det er litt kjedelig...fint med litt av hvert .... ønsker deg en fin dag i solen,cr 1 Lenke til kommentar
raaen Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 opps gratulerer med nytt kamera Canon EOS-1D Mark IV så det først etterpå... blir noen tøffe bilder fremover da tenker jeg,følger med.. gratulerer mitt drømme kamera 1 Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Tusen takk for komentaren,vel det er vel ikke sån at alle liker det samme og forstår det samme.... Jeg selv ble faktisk veldig fornøyd med dette portrettet... jeg liker mystikken i akkurat dette med denne skyen du ser.... skyen er faktisk sol lys.... da bilde er tatt til sjøs håndholdt,og jeg likte at det dekket ansiktet,og at det ga det litt bevegelse i bilde,jeg har heller ikke redigert det på noen måte,og jeg liker veldig godt uttrykket i øye her til modellen som er en ung Pirat Gutt,som er en tato artist fra manila... han sitter faktisk og dagdrømmer som jeg da syntes det diffuse sa ganske opplagt at han gjorde... jeg vet ikke hva mere du vil forstå...vel han satt og dagdrømte om sin kjære kjæreste som var på andre siden av kloden...og igrunnen synes jeg gutten har et sexy blikk, ligner oxo på en ung utgave av "Jhonny Depp" fra pirates of the caribien... trangt ja det var oxo hva jeg ville at det skulle være og jeg synes alikevel jeg har fått nok med luft da man tydelig ser at håret hans blåser mykt videre på den ene siden... trangt for få intimiteten,og et litt sexuelt utrykk... trodde du så det som er sexpert.... meningen med mine bilder er ikke at man umiddelbart skal forstå.... så takker for det... og ønsker deg en riktig god dag... :) "Sexpert" er nok mest et litt tøysete navn, til daglig er jeg fotograf. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Tusen takk for komentaren,vel det er vel ikke sån at alle liker det samme og forstår det samme....Jeg selv ble faktisk veldig fornøyd med dette portrettet... jeg liker mystikken i akkurat dette med denne skyen du ser.... skyen er faktisk sol lys.... da bilde er tatt til sjøs håndholdt,og jeg likte at det dekket ansiktet,og at det ga det litt bevegelse i bilde,jeg har heller ikke redigert det på noen måte,og jeg liker veldig godt uttrykket i øye her til modellen som er en ung Pirat Gutt,som er en tato artist fra manila... han sitter faktisk og dagdrømmer som jeg da syntes det diffuse sa ganske opplagt at han gjorde... jeg vet ikke hva mere du vil forstå...vel han satt og dagdrømte om sin kjære kjæreste som var på andre siden av kloden...og igrunnen synes jeg gutten har et sexy blikk, ligner oxo på en ung utgave av "Jhonny Depp" fra pirates of the caribien... trangt ja det var oxo hva jeg ville at det skulle være og jeg synes alikevel jeg har fått nok med luft da man tydelig ser at håret hans blåser mykt videre på den ene siden... trangt for få intimiteten,og et litt sexuelt utrykk... trodde du så det som er sexpert....meningen med mine bilder er ikke at man umiddelbart skal forstå.... så takker for det...og ønsker deg en riktig god dag... :) "Sexpert" er nok mest et litt tøysete navn, til daglig er jeg fotograf. he he ja ja,jeg er ingen av delene jeg er kun en amatør som prøver,men det er jo 2 fantastiske hobbyer,begge deler mener jeg...for meg..ha en strålende dag Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 opps gratulerer med nytt kamera Canon EOS-1D Mark IV så det først etterpå... blir noen tøffe bilder fremover da tenker jeg,følger med.. gratulerer mitt drømme kamera tusen takk,ja du la merke til det...he he...veldig kult kamera men noe tungt dra rundt på,men fått noen knall måne bilder med det og forsker på hvilket av kamerane jeg selv liker best... er faktisk ikke sikker på hvilket som er favoritt ennå... Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Hei har du ikke reist ennå? eller er du på Boracay nå? Har noen venner der du skulle tatt kontakt med,sender deg mail...Jeg likt V 2 og V 3 best... likte det drømmende utrykket,og ser likheten til Depp tydelig... Liker portrettet så flere av de,det er jo nesten bare fugler og blomster her inne... det er litt kjedelig...fint med litt av hvert ....ønsker deg en fin dag i solen,cr Takk,nei ikke fått dratt ennå pga..vert utsatt for simpelt tyveri og id tyveri så pengene mine er stjålet fra konto...men vi har funnet ut hvem som har gjort det,men det tar litt tid få pengene tilbake... politi osv ting tar tid så utsatt litt..men straks av gårde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg