Gå til innhold

Sensur i Dagbladet

Anbefalte innlegg

Fortell oss hva realiteten er, da vel...

(Gjerne i en egen tråd, det har sikkert ikke så mye med sensuren i Blabla å gjøre.)

Geir :)

Det skal jeg gjøre. Men jeg regner med at det som alle ordentlige saker på dette forumet dør ut etter omtrent en uke. Det ser ut som folk ønsker i størst grad å diskutere hvilke utlendinger de hater og hvem vi skal kaste ut, ikke hvordan vi konstant voldtar verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Velkommen til politikkforumet. It og matteforumet er da som en barnehage til sammenligning. Her kan du bli kalt det meste, så ta på deg rustningen om du har tenkt å ha et lengre liv her.

Lenke til kommentar

Jøss, en da en tråd som ender i krangling og usakligheter. Rart hvordan det har en tendes til å skje i nesten samtlige tråder du deltar i, kgun. Har sikkert ikke noe med deg å gjøre .. :)

Hehe, jeg forstår virkelig ikke hvorfor han ikke klarer å droppe drittkastingen, selv når jeg ber han om å slutte. Normal reaksjon er å si beklager å skrive saklig igjen.

Jeg tror kanskje det lureste er å ignore hans usaklige poster, akkuratt som jeg gjør med Baltzar87 og noen andre brukere. Ingen grunn til å svare han når han blir usaklig uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hehe, jeg forstår virkelig ikke hvorfor han ikke klarer å droppe drittkastingen, selv når jeg ber han om å slutte. Normal reaksjon er å si beklager å skrive saklig igjen.

Drittkasting? Jeg er krass når du ikke oppgir originalkilder. Denne

http://ndla.no/nb/node/6789

bør du studere nøye. Du vrir innhold til det ugjenkjennelige. Jeg bruker tid på å

1. å få deg til å oppgi primærkilde.
  2. Å ikke vri på innholdet. Jfr. for eksempel diskusjonen om definisjon.

Jeg tror kanskje det lureste er å ignore hans usaklige poster, akkuratt som jeg gjør med Baltzar87 og noen andre brukere. Ingen grunn til å svare han når han blir usaklig uansett.

På samme måte som jeg burde ignorere alt du skriver, da det er manipulert, uten primærkilde og parafrasert til det ugjenkjennelige.

Konklusjon: Når du skriver bruker jeg tid på andre ting enn å lese det som skrives.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Konklusjon: Når du skriver bruker jeg tid på andre ting enn å lese det som skrives.

Høres jo veldig konstruktivt ut... Not...

Ser ikke akkurat ut til at du ignorerer han heller da du svarer på alle hans innlegg.

Men når man lider av "siste innlegg vinner" syndromet slik som du så er vel ikke annet å forvente.

Endret av flesvik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Siden du tydligvis svarer på alle innleggene han skriver må nesten konklusjonen være dette:

Når du skriver bruker jeg enorme mengder tid på å lese det som skrives, og alt skal bli svart på og vidare kommentert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Høres jo veldig konstruktivt ut... Not...

Ser ikke akkurat ut til at du ignorerer han heller da du svarer på alle hans innlegg.

Men når man lider av "siste innlegg vinner" syndromet slik som du så er vel ikke annet å forvente.

Endelig mannet deg opp til å komme med et sakelig innlegg? Ja men det er viktigste for meg er å få originalkildene. Får jeg ikke orginalkildene er hans analyse null verdt. Det er verre enn å gjengi en figur uten benevning på X og Y aksen.

Jøss, en da en tråd som ender i krangling og usakligheter. Rart hvordan det har en tendes til å skje i nesten samtlige tråder du deltar i, kgun. Har sikkert ikke noe med deg å gjøre ..

Som matematiker mener du virkelig at data uten primærkilder er en troverdig analyse?

Siden du tydligvis svarer på alle innleggene han skriver må nesten konklusjonen være dette:

Når du skriver bruker jeg enorme mengder tid på å lese det som skrives, og alt skal bli svart på og vidare kommentert.

Fortsett å forsvar hans retorikk og fremstilling og leserne kan trekke sine egne konklusjoner.

Lenke til kommentar

Dere er jævlig gode på å utpeke dere en person som dere brenner til tusen. Greit nok at Kgun har en veldig annereledes tilnærming på diskusjon og hvordan han ser omverdenen sin, men dere kunne ikke la være å samle dere opp som store mobbegjenger? Gå og skaff dere selvtillit et annet sted.

Endret av Shrooms
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dere er jævlig gode på utpeke dere en person som dere brenner til tusen. Greit nok at Kgun har en veldig annereledes tilnærming på diskusjon og hvordan han ser omverdenen sin, men dere kunne ikke la være å samle dere opp som store mobbegjenger? Gå og skaff dere selvtillit et annet sted.

Han ville ikke fått like store problemer om han ikke var så usaklig og sluttet med drittkasting. Han har ikke bare en annerledes tilnærming. Det er en dårlig tilnærming.

Det er andre venstrevridde på dette forumet, f.eks. ATWindsor og vi har ikke noe problemer med han. Det er fordi hans poster er saklige. .

Lenke til kommentar

Endelig mannet deg opp til å komme med et sakelig innlegg? Ja men det er viktigste for meg er å få originalkildene. Får jeg ikke orginalkildene er hans analyse null verdt. Det er verre enn å gjengi en figur uten benevning på X og Y aksen.

Du innrømmet jo selv at du hadde ingen bruk for orginalkilden. Du ba om orginalkildene av trass, ikke av nødvendighet.

Og ikke bare det. Jeg ga deg orginalkilden umidelbart etter at du spurte. Allikavel så klarer du ikke å la saken gå.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du innrømmet jo selv at du hadde ingen bruk for orginalkilden. Du ba om orginalkildene av trass, ikke av nødvendighet.

Hvor har jeg innrømmet det. Jeg har ikke fått tid til å lese innlegget ditt. Nå fortsetter du kveruleringen og kommer med nytt utenomsnakk.

Og ikke bare det. Jeg ga deg orginalkilden umidelbart etter at du spurte. Allikavel så klarer du ikke å la saken gå.

Umiddelbart? Og det er regelen og ikke unntaket at du ikke oppgir kilder. Fortsett med din kverulering for å redde ditt skinn.

Det har jeg aldri innfømmet. Det er også standard at du tillegger meg meninger jeg ikke har. De som gidder gå tilbake i denne tråden kan jo gjøre seg opp sin egen meing.

Det står til stryk å ikke oppgi kilde i opprinnelig innlegg. Punktum.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Hvor har jeg innrømmet det. Jeg har ikke fått tid til å lese innlegget ditt. Nå fortsetter du kveruleringen og kommer med nytt utenomsnakk.

Jeg har en mistanke at ikke en gang du gadd å se på primærkilden.

Det stemmer, da jeg som vanlig måtte bruke tid på å lirke frem primærkilden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Se hva du selv skriver. Desperat etter å holde liv i denne tråden? Jeg har brukt så mye tid på å kverulere med deg at jeg antagelig aldri får tid til å lese ditt opprinnelig innlegg. Var det hensikten? Du får ingen særbehang. Du er også en av de verste tidstyene her inne.

Det står til stryk å ikke oppgi kilde i opprinnelig innlegg. Punktum.

Lenke til kommentar

Med tanke på hva som diskuteres her, tror jeg faktisk Statsstøtten er mye mer beskrivende for de faktiske forhold. :)

Tja, i den forstand at pressestøtten kun er en del av statstøtten ja.

Uansett var poenget mitt at avisene kan gjøre som de vil for min del (om pressestøtten blir fjernet).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...