Gå til innhold

Amazon.com - ugyldig adresse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.tomshardw...rs-ships-norway

Du må finne en courier (kommer ikke på det norske ordet i farten) som kan frakte pakken for deg internasjonalt.

Selv har jeg en forretningskontakt i statene som ordner frakten for meg, samt skriver det som passer på fraktbrevet. :D

Sparer alt ifra et par 100-lapper til et par 1000-lapper avhengig av produkt (selv om det er tilgjengeligheten til et gitt produkt, i en evt. spesiell utgave som er stort sett det aktuelle) - MEN vær klar over, som nevnt over, at all garanti går ut vinduet...så det er gambling å kjøpe fra utlandet.

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

Vurderte og newegg. Men eneste måten man kunne frakte det internasjonalt med, var noe som kalles "FedEx International Economy-PR ONLY".Noen som har erfaring med det? Og hvordan jeg eventuelt bruker FedEx til å shippe pakken hit for meg.

Lenke til kommentar

Vel, frakt og moms spiser jo opp en god del. I tillegg er det fort gjort å få tollbehandlingsgebyr av større verdi.

Resultatet blir _ofte_ at man sparer noen hundrelapper og så snart man får problemer, dersom man får problemer, så koster det mer å få

problemet fikset enn å kjøpe ny HW. I tillegg vil videresalgsverdien være langt lavere når man ikke kan argumentere med forbrukerkjøpsloven.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem å handle i utlandet, på generelt nivå. Men man må kjenne til ulempene og rettighetene man mister, og ikke minst være obs på prisen. Og man handler i utlandet kun for å spare noen kroner så vil man i de fleste tilfellene spare såpass lite på det at det ikke lønner seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...