Gå til innhold

Ny gamer 15-20k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er kanskje lurest å gå for et litt mere kjent merke ja. Jeg kan absolutt gå god for BenQ 24" 3D LED XL2411T.

Når jeg først startet skjermen opp ble jeg litt sjokkert over blassent bilde med sinnsykt høy kontrast. Tok nå bare 2-3 minutter med litt fikling før man fant den perfekte balansen. Den har itillegg en smart feature som kalles Black Equalizer, som gjør at du ser bedre der det er mørkt ellers. Har hjulpet meg noen ganger å se fiender i BF3 som jeg ellers ikke ville ha sett.

Lenke til kommentar

Ble nesten blind første gang jeg slo på skjermen. Husker ikke helt hvilke innstillinger den hadde, men har satt ned både lysstyrke og kontrast ned til 30 av totalt 100. Fabrikk instillingene var helt grusom å jeg tenkte at nå har jeg jaggu kjøpt katta i sekken. Ble en super god skjerm når man bare fikk tweaken den litt.

Lenke til kommentar

Hvis du trenger en DVD Rom go for it, men generelt så dropper jeg Rom i nye bygg. Jeg ripper Winplate til USB (på jobb) og booter fra den.

Jeg ville gått for WD Black disk. De bråker kanskje litt mer (?) når de jobber, men er raskere.

Med den musa regner jeg med du spiller mye MMORPG?

Passer den kjøleren i det kabinettet?

Ser bra ut dette, du blir nok kjempefornøyd.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Hvis du trenger en DVD Rom go for it, men generelt så dropper jeg Rom i nye bygg. Jeg ripper Winplate til USB (på jobb) og booter fra den.

Jeg ville gått for WD Black disk. De bråker kanskje litt mer (?) når de jobber, men er raskere.

Med den musa regner jeg med du spiller mye MMORPG?

Passer den kjøleren i det kabinettet?

Ser bra ut dette, du blir nok kjempefornøyd.

Har flere ganger fått bruk for cd-rom, det er jo ikke så dyrt. :p

Spiller ikke så mye mmorpg, bare mange venner som har anbefalt den.

Går for black disken, men gikk den til 1TB

Bytter over til Benq XL2411T

vifter?

Vifter følger jo med

Noen som vet om noe bra vannkjølingsstystem for 6-800 kr?

Endret av gangangan
Lenke til kommentar

600W e minimum

Nvidia til 1 770 kort:

Minimum 600W or greater system power supply (with a minimum 12V current rating of 42A)

Husker ikke helt hvordan påregninga var til SLI, men 30% ekstra pr kort? (mulig jeg er helt på bærtur her, kommer ikke på riktig tall i farta)

Så til 2 kort, ville jeg gått for 750/850 ja

EDIT: Fra 3d guru sin sli review, eneste jeg fant i farta

GeForce GTX 770 - On your average system the card requires you to have a 550 Watt power supply unit.

GeForce GTX 770 2x SLI - On your average system the cards require you to have a 700~800 Watt power supply unit as minimum.

GeForce GTX 770 3x SLI - On your average system the cards require you to have a 1000~1200 Watt power supply unit as minimum.

Ref: http://www.guru3d.com/articles_pages/geforce_gtx_770_sli_review,4.html

Endret av DGN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...