Gå til innhold

Eneste tråd om Nokia N-Gade?

Newt32

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har du vurdert å kjøpe den nye nokia N-Gage, som slippes 7 eller 9 oktober?

Vel...her er nettsiden.

En kompis av meg skal kjøpe denne med en gang den er kommet ut!

Til ca. 3.000,- og det synes jeg er litt dumt!

Han sier at det ikke spiller så mye rolle hvordan abonomang han har fordi det betaler foreldrene hans... Hvis jeg hadde vært han, hadde jeg ventet litt, til det hadde kommet en nyere versjon eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis han har penger så må han vel bare få kjøpe mobilen han har lyst på :)

N-Gage har en bra MP3-spiller og bra radio, men jeg synes den funker dårlig som mobil (formatet...) og 300-500 kroner for et spill er kanskje noe i overkant av hva de fleste er villige til å betale. (støtter selvsagt vanlige '30-kroners' spill også :-) )

Lenke til kommentar

Har jo ikke fått så bra kritiker,akuratt som venta.

Sorry mate dette lukter flopp av på lang vei,ikke glem at nokia har floppa før var det ikke 5200 som hadde det meste men solgte dårlig fordi den var stor og klumptete.

Ngage har noen bra funksjoner,men suger som telefon,til spilling er jo gameboy mye bedre,leste at bytting av spill er knotete må man ta av dekselet,ta ut baterietfor å bytte kort.

Men smaken er som bakken,personlig hadde jeg holdt meg langt unna ngage.

Lenke til kommentar

Jeg har liten tro på at den blir en flopp, men en gedigen suksess blir det nok ikke.

3000 kroner er jo relativt billig. Husk at den kjører Symbian OS, og dermed danker ut de fleste telefoner funksjonsmessig.

De to største feilene med den må jo være at den må holdes på en latterlig måte hvis du skal snakke i den uten handsfree, og at den ikke kan hot-swappe MMC kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...